Hoi hoi... Ik heb van dag 9 tot en met dag 17 (dat is vandaag) al ovutesten gebruikt, maar die waren allemaal negatief. Ik heb 2 keer wel een streepje gehad, maar dus niet even donker als de controlestreep. Maar ik heb wel drie dagen vage pijn in de onderbuik gehad (dag 14 t.e.m. 16, dus tot gisteren, vandaag is het over), aan de rechterkant. Dat heb ik anders als mijn ei in aantocht is... Kan het dat je ovulatietest niet positief tekent terwijl je toch je eisprong hebt (gehad)? Of zit mijn lichaam me gewoon weer te pesten O ja ik heb tijdens de buikpijndagen s ochtends en s avonds getest....
Ik heb ook met ovutesten gewerkt, maar ook nooit een streep even donker of donkerder gehad dan de controlestreep. Ik heb echter toch echt wel een eisprong gehad, in mijn geval bij de lichte streepjes, want ik ben zwanger geworden. Groetjes suus
Nou ik had vandaag echt een superdikke streep, dikker dan de controlestreep, te pakken. Gisteren was de teststreep iets lichter dan de controlestreep.
Ik denk wel dat een lichte streep soms ook geldt als eisprong. Misschien was je urine iets minder geconcetreerd. Ik had gisteren ook positieve test bijna even donker als controle streep. Vandaag was hij weer lichter. Zou ik mijn eisprong nu inmiddels hebben gehad? aangezien lijntje weer lichter is geworden. gr vruchtje