Hoe lang, langste cyclus.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Taby, Jun 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

Jun 29, 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    de mijne was 28,5 weken (zie banner)

maar ik heb pco dus vandaar die lange tijd

liefs jose

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Op de echo zag ze alleen nog maar een dooierzakje, dus haar schatting was ca. 5 weken, toen we de 12 weken echo kregen bleek dat we iets verder waren (maar een paar dagen hoor), dus voor ons was het echt een supergeweldige verassing, zeker als je zoveel negatieve testen gehad hebt! Achteraf leek het dus wel alsof ik een periode over geslagen had ofzo... Maakt me niet meer uit, het is raak! Yahoo. Nu jullie nog meiden!

3. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    mmm de langste van mij was direct 30 dagen...en verder vrij regelmatig..maar dat was ik voor de pil ook al.
    Nu gemiddelde van ongeveer 27 dagen.... :) ben ik erg blij mee...alleen nu maar hopen dat het snel raak mag zijn

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mijn cyclussen waren na stoppen van de pil erg onregelmatig. De eerste pilloze cyclus duurde ruim 3 maanden..... daarna schommelend tussen de 5 en 9 weken. Deze maand voor het eerst 28 dagen joehoe!

Dus kan echt heeeeel raar lopen. Ga ook na de gyn. 13 juni. Gelukkig wilde mijn HA (ook een vrouw) me vrij snel doorsturen. We zullen zien....

Succes allemaal!

Makkie xx

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik was voor ik zwanger werd van darryl* al vanaf dec. niet meer ongesteld en in april kwam ik er achter dat ik zwanger was. en toen in mei bleek ik nog maar 10 week zwanger te zijn.
    dus geen :evil: maar wel ei sprong en resultaat was dus zwanger.

6. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Nou ik ben benieuwd hoor, een collega van me was al meer dan 2 jaar bezig voor een kleintje en die doet een maand de ovulatietest en ze was gelijk zwanger. :D
    Dus ik ga voor jullie duimen dat het bij jullie ook gelijk raak is.
    Fem en mamajanneke, daarom blijf ik dus ook regelmatig even een testje doen, ondanks ik wel het gevoel heb dat ik niet zwanger ben, je weet maar nooit he.
    Het kan dus wel zie je maar.
    Ik had nooit het idee dat ik nog eens blij zou zijn om ongesteld te worden, maar nu zal ik gewoon blij zijn met een ongesteldheid, maar een zwangerschap is natuurlijk ook van harte welkom natuurlijk. ;)

Groetjes Taby.

Share This Page