Mijn zoon zou worden gepest omdat ik op vrouwen val?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dit zegt mijn moeder, ik ben al uren aan het huien, wat moet ik nou?
    Voel me zo slecht. Ik zie mijn vriendin graag, maar als mijn moeder zoiets zegt kies ik voor mijn zoon. Het doet zo'n pijn, het moest me even van vet hart. Ik zie bijna niks meer van het huilen. :( :( :(

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heb je van je zoontje zelf er niets over gehoord?

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pfff wow meid

Eerst even rustig worden hoor...
    Pak je wat te drinken...

Ik kan me niet voorstellen dat jou zoon gepest zou worden omdat je op vrouwen valt ( dat is toch niet meer " apart " )
    Maar goed ik sta nog steeds versteld van sommige dingen ..
    Kun je met je Zoon geen gesprek aan gaan of hij daadwerkelijk gepest word?
    Of met zijn juf?...
    Sterkte iig

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Och meid, dat is niet leuk om te horen. Merk je iets aan je zoon hierover en hoe komt je moeder hierbij?

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die kans is er, maar is het dat niet, dan is het wel iets anders.. Pesten gebeurt zo snel en om de kleinste dingetjes tegenwoordig.. Ik zou daarvoor echt niet stoppen met je relatie..

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nee, mijn zoon heeft er niks van gezegd en ook op school weten ze het niet eens. Mijn moeder zei dat het nu nog niet zal zijn maar als hij wat ouder wordt. Jullie kunnen jullie niet voorstellen hoe ik me nu voel.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Is er niet een kans dat niet jou zoontje maar je moeder het niet zo leuk vind..

Zeg maar wat hoor..
    Ik denk namelijk dat kinderen van 5 nog helemaal niet zo mee bezig zijn waarde ouders van klasgenootje doen.. Maar kan het gruwelijk mis hebben natuurlijk.

Zou eens met je zoontje gaan praten

Ach meid zit het zo... Niets van aantrekken..
    Misschien moet je moeder een beetje moderniseren.. Bah zeg... Haat dat soort mensen die dat soort dingen zeggen.

8. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik zal maar stoppen met mijn relatie en gewoon alleen blijven, dan is iedereen tevreden

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Pardon? Belachelijk!

Wordt jouw zoontje echt gepest en wat zegt hij er zelf over? Is jouw moeder er misschien "op tegen" een probeert ze het over de rug van je zoontje te spelen?
    Het vriendinnetje van mijn zoon heeft twee moeders en nog twee zusjes. Hier in de buurt is het heel normaal.

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik denk niet dat het zo zwart/wit is, vooral tegenwoordig niet.

Kinderen kunnen andere kinderen om alles of niets pesten. Kinderen zijn erg gemeen onderling, maar ook weerbaar. Als jouw zoontje stevig in zijn schoenen staat en weet hoe het zit er er geen problemen mee heeft dan is hij sterk in zijn mening en zullen pesterijen hem niet of minder deren.

Wat moet jij anders? Nooit meer een relatie? Mag jij niet gelukkig zijn met de partner van jouw keuze?

Jouw zoontje houdt onvoorwaardelijk van je, als jij ongelukkig bent denk ik dat dat meer invloed zal hebben op zijn geestelijke gezondheid.

11. knap

knap Niet meer actief

Na van of het klopt . En als het klopt . bijvoorbeeld naar school gaan en tijd voor een vroege les in de normaliteit van anders geaard zijn. Op ouders afstappen en.vragen waarom. Dikke knuffel kies voor je zoon maar ook voor je eigen keuzes. Praat met je kind er ook over hoe hij zich voelt en of je iets voor hem. Voor je kindje kan doen opene.communicatie. Sterkte.

12. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit schoot mij eigenlijk ook te binnen.

Idd eerst met je zoontje praten!

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee joh, niet doen! Je hebt net zoveel recht als ieder ander om gelukkig te zijn!
    Geloof er namelijk ook niks van dat je zoontje op die leeftijd daarom gepest wordt.

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Dat denk ik ook...

15. Romy1979

Dat denk ik ook hoor.

Kop op, laat je niet gek maken!

16. Romy1979

Dit vind ik echt een typische reactie voor iemand die snel in een slachtoffermodus keert. Niet doen, daar heb je niks aan. En je zoontje ook niet. Wat voor voorbeeld geef je aan je zoon als je nu al opgeeft? Er is niets aan de hand.
    Recht je rug, je bent een volwassen vrouw, een moeder.

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Nou ja zeg!
    Lekkere opmerking.....(weet niet of zij bedoelde dat ze het zo gehoord had of dat zij daar van uit gaat)
    Maar geloof me, als kinderen willen pesten dan vinden ze wel een reden.
    Laat je niet onderuit halen door kortzichtige mensen, dat zijn ze niet waard.
    En heb je al met je zoontje gepraat over hoe hij het ziet en hoe hij zich voelt? (als ie daarom gepest zou worden heet dat).

Jij leeft samen met je zoontje jullie leven, en of daar nu een vrouw of man bij komt daar heeft een ander niks over te zeggen zolang je zoontje de liefde, verzorging en aandacht krijgt die hij nodig heeft.
    En als.je zoontje alngepest wordt hierom dan stopt het niet omdat jij de relatie stopt met je vriendin.
    Praat met je zoontje en met de school, wie weet kan het zo opgelost worden.
    Sterkte!

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat was ook mijn gedachte. Vind ik dan weer een beetje jammer.

19. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Jouw zoon is het gelukkigst als jij ook gelukkig bent!

Ik denk dat je moeder er zelf problemen mee heeft en dat daarom zegt.
    Wees trots op jezelf en op je geaardheid, ga ervoor meid!

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Och meid toch!

Aller eerst dit: ja je zoon kan gepest worden. Maar dat kan hij om van alles worden!

Ten tweede denk ik dat jou moeder het niet leuk vind dat jij op vrouwen valt en daar moet je echt maling aan krijgen. Als jij en je zoontje zo gelukkig zijn heeft jouw moeder of wie dan ook daar niks van te zeggen!

En om dat pesten zou ik niet alleen blijven want dan wordt hij straks gepest omdat hij puistjes krijgt of een beugel oid.

Deel Deze Pagina