hoe lang last van de knip ?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Mvj, Nov 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik heb er al eens vaseline en purol opgesmeerd, dat verzacht wel.
    En heb inderdaad wel eens gehoord dat er spul is dat verdoofd dat je ook bij het vrijen mag gebruiken. Ik heb verdovende creme voor mijn aambeien (jaja, we gaan lekker downunder), misschien een idee
    En als het de mannen verdoofd, houden ze het lekker lang vol hahaha!

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh dat wist ik niet...dit klinkt heel stom zeker ?

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    die verdovende zalf heb ik trouwens ook voor mijn aardbeien ....

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    werk bij een drogist, daarom ben ik zo bijdehand ;))

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ahah oke ....die ga ik dan sowieso maar eens scoren ...voordat ik over 9 maanden er weer zo bij loop

6. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Maar 'mogen' die wel als je nog vloeit?
    Niet dat mijn hoofd naar sex staat...
    Da's meer een goed voornemen voor het nieuwe jaar.

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben vanmorgen naar de gyn geweest ...ik dacht dat ik dus 2 a 3 wijkende plekjes had in mijn knip die nog open waren ...eehhm nou waren die niet open ...maar er groeide dus littenweefsel uit oftewel wild vlees ....
    nou had ik dit nog 2 wkeen kunnen aankijken , dit kan opzich goed genezen maar daar zou dan ook weer weken over heen gaan ...
    dus ze heeft het aangestipt ....en dat viel op zich reuze mee ...brande alleen ....
    nu ziet het er grijs uit van dat spul en na een paar dagen ziet dat er weer mooi uit ..over 3 weken moet ik weer op controle
    ik hoop zo dat het dan goed is allemaal....moet zeggen dat het nu al een stuk prettiger aanvoelt ....

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Het klinkt supereng, maar ben blij dat het meeviel!

Hopelijk gaan we allemaal een seksvol 2009 tegemoet :)

9. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sybje, gatverdamme. Dat klinkt wel vies. Hebben ze ook niet netjes gedaan daar in het ziekenhuis.

@Freesia, inderdaad. HET goede voornemen voor 2009.

10. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : nee idd ...en ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd ...nou ja hopelijk ziet het er over 3 weken mooi uit ...en ben ik er weer van af ....

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik heb ook nog wel iets van last, als ik een tampon wil inbrengen doet het zo`n pijn dat ik niet eens durf te denken aan sex, heb wel een vacuümverlossing gehad en ingeknipt dus zal wel zijn tijd nodig hebben...
    Had me laatst iets te onvoorzichtig afgeveegd( :( schaam :( ) toen weer even last gehad, en toen ik toch iets te vlug weer had geschoren daaronder, was ook niet zo`n goed idee.... :(

12. miepje21

miepje21 Actief lid

Mar 20, 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hallo iedereen

Ik ben 26-11-2008 bevallen van een prachtige zoon genaamd Tristan. Het is een heerlijk ventje. Ik heb alleen een probleem en dat is dat een behoorlijk gedeelte van mijn knip weer open is gegaan. Het was onderhuids gehecht en de bovenkant is nu open gesprongen. Ik heb vanmorgen gekeken met een spiegeltje en het ziet er niet mooi uit. Het is echt een grote open wond. En doet echt verschrikkelijk pijn! Ik baal hier zo van dat ik de hele dag wel kan huilen. Het doet de hele dag door pijn en vind het erg moeilijk om te genieten van mijn ventje op deze manier. Het kan niet opnieuw gehecht worden, dus ik moet erop wachten dat het van binnenuit dichtgroeit. Maar omdat er de hele dag wondvocht (echt veel) uitloopt is het de hele dag nat waardoor het dus waarschijnlijk erg lang duurt voordat het gaat helen. Hebben jullie hier ervaring mee en sorry dat ik zo klaag maar ik zie het allemaal niet echt meer zitten op het moment. Dat ik ingeknipt was en hechtingen had vond ik nog tot daar aan toe maar dat dit nu weer moet gebeuren....ben er echt behoorlijk aangedaan van :( :cry:

13. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje wat erg voor je....

nou in jouw`n situatie mag je wel klagen hoor... sterkte ermee.

14. Krul

Krul Lid

Dec 4, 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Ik heb dit precies hetzelfde gehad, op dag 6 onderzocht mijn kraamverzorgster me zoals iedere ochtend en toen bleek de wond geweken te zijn...
    Ik ben toen eerst naar de huisartsenpost geweest en later naar de gyn en die ging er ook niks aan doen. We zijn nu 3 maanden verder en het is nu zo goed als over. Het heeft dus 3 maanden geduurd en het is in die tussentijd wel een keer of 6 gecontroleerd en de laatste twee controles heeft hij het ook aangestipt met zilvernitraat. Ik heb heeeeel vaak in een sodabadje gezeten. Het ging heel langzaam vooruit, maar mijn gyn bleef maar zeggen dat het goed kwam en dat geloof ik nu ook wel.

Je moet er echt regelmatig naar laten kijken hoor!
    Sterkte ermee!

15. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ik ben tijdens de bevalling ook flink geknipt maar heb maar een dag of 5 echt last van de knip gehad, daarna nog 2 dagen last van het trekken van de hechtingen maar toen die eruit waren voelde ik hem helemaal niet meer. Doe ook al gewoon alles weer en voel me super! Heb wat dat betreft echt geluk gehad ;)

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Het is wat die knippen...hier nog steeds last en mijn meisje is bijna 9 maanden oud. Ik weet niet hoe ik geknipt ben en hoeveel hechtingen maar wat ik wel weet is dat ik onderhuids gehecht ben en dat ik ongeveer 10 hechtingen had ofzo....

Het deed de eerste 3 weken heel erg trekken en ik wou bijna naar de VK terug om te laten kijken toen ik opeens een hechting op mijn handdoek zag..het trekkerige was meteen over. Maar het pijn bij het vrijen en als het koud word is nog steeds.....

Hoop dat dit ook nog minder word....gelukkig is mijn knip nooit ontstoken geweest, gewoon gevoelig... Heb het vermoeden dat ze iets hebben geraakt ofzo...maar dat zeggen ze toch nooit he...

Sterkte allemaal!

Groetjes,
    miranda

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee en ze zullen ook nooit zeggen dat ze een foutje gemaakt hebben ...dat irriteert me gruwelijk in het zh ....

mijn knip is nu nog steeds niet helemaal dicht ...heb het vermoeden dat er weer wild vlees uit komt ....

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Ongeveer een week..
    Na 5 pijnlijke dagen hoorde ik van koelen..Dus hup , ijs in een doek gedaan en tussen mn benen gehouden..Paracetamol mocht erbij en binnen 2 dagen was t weg :)
    Dus voor de komende keer ga ik direct beginnen met koelen.

19. diamondkiss23

diamondkiss23 Nieuw lid

May 22, 2008
    1
    0
    0
    Moeder
    Rotterdam
    Hallo dames
    Ik ben 2 januari bevallen van mijn zoontje en ook ingeknipt, ze zeiden een klein knipje, nu had ik zo'n pijn met hoesten dat ik het niet meer durfde alsof de hechting dan zou knappen, dat gevoel. nu schijnt bij mij ook (ook onderhuids gehecht) de bovenste hechting (ritssluiting in het midden open te zijn gegaan door ontsteking van de onderhuidse hechtingen dus de druk van het wondvocht. ik verga van de pijn, mij werd soda badje geadviseerd heb net voor het eerst even gezeten maar lijkt nu erger te gaan bloeden was dat bij jullie ook?
    en dat koelen was dat bij open hechting of bij gewoon last van de hechting dat dat hielp? ik moet na het sodabadje 30 minuutjes zonder ondergoed en kraamverband laten luchten om het te laten genezen maar handig is dat niet met zo'n kleintje want als die huilt en je wil opstaan loopt het bloed langs mijn benen. en ik heb ook nog een zoontje van 11 maanden dus erg chaotisch. is het bij jullie nu al genezen of nog niet? ik hoop echt dat het snel over is. jullie ook sterkte daar beneden ;)

20. Niet meer actief

Ik ben 5 weken geleden bevallen en heb 4 weken echt heel veel last gehad. Vooral de eerste 2 weken waren echt een hel, ik kon niet op of neer. Sinds een week gaat het een stuk beter, alleen als ik lang stil moet staan krijg ik echt last. Ook door de kou voel ik hem volgens mij een stuk meer.
    De knip is me echt tegengevallen, als die niet was gezet, was ik echt binnen een week weer op de been. Maar ja, dan was mevrouw er ook niet uitgekomen :)

Share This Page