Ondanks dat ik weinig last heb gehad van de hechtingen blijf ik het het vervelendst vinden aan heel de bevalling! Als iets me tegen houdt voor n tweede te gaan dan is het wel die knip en dat proces die het met zich mee brengt. En als ik jullie verhalen lees dan mag ik niet eens klagen.....brrr!
Wat een verhalen. Ik ben in ieder geval voorbereid op het ergste. Dames, erg veel sterkte toegewenst. Hopelijk zal de pijn verminderen en helemaal weggaan. Ik knijp mn benen nog steeds dicht, eng idee.
@wardi : idd ...de knip en het hele lange genezingsproces houdt een 2e nog wel even tegen bij mij ....hihi ..... ik ben er nu zo'n beetje sinds 7 weken vanaf .....slechts 2 keer eventjes geklust maar doordat ik dan bang ben dat het zeer doet doet het ook wat zeer
Ik kan ook melden dat we voorzichtig geklust hebben. Ben er echt heel blij om, want ik durfde gewoon bijna niet Alsof je weer maagd bent Maar het viel gelukkig erg mee, nog niet helemaal zoals het was, maar het begin is er! Een tweede was hier sowieso al geen sprake van, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken Ongelofelijk, tegen de bevalling zou ik totaal niet opzien (en die heeft 2 dagen geduurd met rugweeën en met vacuum), maar die !#$%^&* knip dus wel.
Oohh ik heb ook een knip (en een scheur) en de verhalen hier beuren me niet op Ik ben alleen bovenhuids gehecht en ik geloof dat ze meeste hechtingen er inmiddels al uit zijn, maar het trekt nog als een gek. Op een gegeven moment groeide er een vetbultje over de knoop van de hechting heen Toen hebben ze die knoop er uit getrokken, autsj! Maar sindsdien gaat het wel iets beter... Maar ik ben zo bang dat het pijn gaat doen tijdens de seks Ik zou best wel weer met mijn man naar bed willen maar voorlopig zit dat er nog niet in... De scheur is daarbij ook nog eens naar boven zeg maar en ook nog eens inwendig dus daar ben ik al helemaal bang voor