kom ik weer aan met klachten sorry!, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt of gezien, hopelijk jullie wel want ik snap het niet. sinds ik bevallen ben valt mij op dat mijn benen zijn veranderd. niet zo zeer de huid maar de vorm. eerst stond ik "recht" en nu lijkt het alsof ik meer x-benen heb gekregen. heeft hier iemand ervaring mee? ik snap er echt niks van en ik weet zeker dat ik het voor mijn bevalling/zwangerschap NIET had. ik heb wel bekken instabiliteit gehad maar of dat er iets mee te maken heeft? ik vind het echt verschrikkelijk!
Van mijn fysio weet ik dat je bekken blijvend breder kan worden door de zwangerschap en bevalling. Misschien is dit bij jou het geval? Ik zou even langs de huisarts gaan die kan je er vast meer over vertellen.
Volgens mij is het een tijdelijk verschijnsel. Mij viel het namelijk ook op zo'n 4 maanden na de bevalling. Toen ging ik weer sporten en op de loopband leken mijn knieen wel heel erg naar elkaar toe te gaan. Ben een paar maanden later een tijdje naar mensendieck geweest en veel heeft wel te maken met de stand van je bekken enzo maar het lijkt me sterkt dat het echt daardoor komt. Bij mij was het iig niet blijvend hoor. Misschien kan je het eens vragen aan zo'n therapeut? Succes, Marijn