Hoe lang last van narcose?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gijsje, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jee pfffff das heftig,bah :(

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Serieus??? Da's bijna een kilo per dag! Woow!

Ik hoop dat de dietiste je goed kan helpen.

Ik zou sowieso een heel goede multi nemen.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    gijsje, dat kan echt een behoorlijke tijd duren! ik heb ook een gbs gehad en ben nog steeds verschrikkelijk moe! is niet alleen de narcose maar je kunt natuurlijk ook weinig eten. Je krijgt dus weinig energie binnen en je lichaam heeft veel energie nodig om te functioneren. Dat betekent dat je moe kunt zijn!

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja absurt he,het gaat nu ook eigenlijk te snel hoor.En hoe blij ik ook ben met de kilo's die er af gaan ik hoop dat nu ik weer mag gaan eten het 1-2kilo in de week word,het kan ook echt te snel gaan hoor!

Goede multi neem ik ook,hoop dat ik vanaf morgen ook weer mijn magnesium mag geen innemen.

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Maar nu je een tijdje verder bent gaat het dan niet beter met de vermoeidheid en kun je niet wat meer eten als in het begin?
    Welke vitamine gebruik jij?
    Hoe lang heb jij over je kilo's gedaan want jij bent er ook heel wat kwijt zeg,super!!

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    bij mij gaat het niet beter maar dat ligt er ook aan dat er bij mij verdere problemen zijn. Ik was in hele korte tijd ook veel afgevallen. Dat stabiliseerde zich tot januari van dit jaar (was na 9 mnd op mijn streefgewicht van 50 kg afvallen) en toen heb ik een probleem gekregen waardoor ik nu een voedingssonde heb en in korte tijd nog eens 9 a 10 kg afgevallen ben...
    Maar bij mij blijft het probleem van vermoeidheid! in het ziekenhuis vertelde ze dat dat ook heel goed mogelijk is omdat je lichaam hard aan het werk is!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow wat verveelend Marjolinos,de omgekeerde wereld nu voor je.Veel sterkte!

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja begint wel lastig te worden. Hoewel het eten nu langzaamaan wel beter gaat! ik ga in ieder geval vooruit! maar ik zou aan moeten komen en dat gebeurd te weinig (hoewel ik ten opzichte van gisteren in 1 keer 6 ons aangekomen was maar dat zal er morgen wel weer af zijn...)
    Maar het komt goed!
    waar ben jij geopereerd?

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    In Bergen op Zoom,jij Tilburg? Daar heb ik ook nog over getwijfeld.

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nee in eindhoven/veldhoven bij het MMC... dit was gemakkelijker met mijn werk!

Deel Deze Pagina