als het kindje er straks is, waar slaapt het onder? Want van de een hoor ik dat het een lakentje moet en van de ander een dekbedje.. ik weet het niet meer..
ik denk dat je dat zelf uit maakt maar ik heb gehoord dat een dekbedje tegenwoordig afgeraden wordt maar bij veel mensen die ik ken zijn de kinderen allemaal gezond en hebben ze gewoon onder een dekbedje gelegen dus ja dan weet ik t ook niet liefs jose
Wat Mensi zegt klopt. Als het heel warm is, dan pak je alleen het lakentje. Maar normaal onder een lakentje en dekentje. Dekbedje mag vanaf 2 jaar.
en wat versta je eigenlijk precies onder lakentje en dekentje? kan je die standaard kopen bij de winkels? want ik heb wel dekbedovertrek gezien enzo.. waar gebruik je dat dan voor. pas als ze 2 zijn? misschien domme vragen hoor maar goed.. hiihi moet het toch weten
hallo ik heb ook een dekentje en die doe ik in een overtrekje, heb ik bij mijn zoontje ook gedaan veel liefs mariska
Hi, dekbedje wordt sterk afgeraden ivm wiegedood en koortsstuipen. Een dekbedje is veel te warm voor een klein beebje. Ik heb ook dekentjes gehad, te verkrijgen bij elke baby zaak. Ik had een dubbele die kon je met klitteband van elkaar afhalen als 2 te warm zou zijn en dan een overtrekje erom heen groetjes
Het is wel belangrijk dat het dekentje en lakentje ademend zijn. Dus van katoen bijvoorbeeld. Daar moet je wel op letten. Groetjes, Nikki F
dekentje met lakentje of je kan ook het dekentje in een dekbedovertrekje doen. Heb zelf een dekentje met laken. Gr. Brennie