zwanger maar toch erg onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mandytjuh, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi...

ik ben nu 12 weken zwanger en had gister ook het hartje gehoord helemaal in de wolken gelukkig wel...
    maar nu zat ik vanmiddag op de wc en zag weer bloed met afvegen.
    ik zelf denk dat het komt omdat ik eigenlijk ging voor een grote boodschap maar tegelijker tijd heel hard moest niezen en denk dus dat er een adertje geknapt is of zo...
    maar toch blijf ik een beetje onzeker omdat er wel hele kleine inimini sliertjes bij zaten ( alleen de eerste keer dat ik weer plaste) verdere keren als ik ga plassen zie ik alleen maar met afvegen rood verder niks meer...
    maar die grote boodschap durf ik nu ff niet te doen hoor ook al heb ik geen last van optipatie maar toch het idee
    verder heb ik ook geen last van menstratie achtige klachten of krampen of pijn onderin of zo alleen beetje trekken in mijn rug, maar dat kan weer komen omdat ik BI heb.

verder heb ik dus gelijk met mijn angelsound op mijn buik gelegd en letterlijk gesmeekt aan mijn hummeltje of ze aub iets van der wilden laten horen en het werd beantwoord met een mooie hartslag, vandaar ik er toch een beetje rustig onder ben.
    als ik morgen nog rood heb met afvegen dan bel ik mijn VK op
    ik durf het zelfs mijn vriend niet te vertellen omdat hij de vorige keer zo geschrokken was toen ik mijn MK kreeg in maart. hij heeft er maanden niet over gesproken en ik ben bang dat hij nu helemaal in de stress raakt of iets dergelijks.
    morgen heb ik meer duidelijkheid en zal ik bellen
    jullie horen van me

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,
    wat ben ik blij dat jij dit neerschrijft!!! Ik ben 5 à 6 weken ver en heb ook constant bloedverlies! Soms rood dat overgaat in bruin, soms gewoon bruin bloed! Héél af en toe zit er eens een stolseltje bij maar niet altijd! Ik ben ook super bezorgd en heb geen apparaatje om naar de hartslag te luisteren! Het is ook de eerste keer dat ik zwanger ben!
    Mijn gyne heeft gezegd dat dat wel vaker voorkomt bij een zwangerschap en dat ik me moet zorgen maken als het bloed rood blijft en blijft aanhouden/verergeren! Als ik bang ben mag ik hem altijd bellen!

Ben al blij dat ik niet alleen ben hiermee.

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hoi bianca...

je bent echt niet de enigste hoor meid er zijn er vele met ons...
    toen ik ongeveer 6 weken was had ik dus ook bloedverlies er is toen een spoed echo gemaakt maar alles bleek in orde...
    nu nu dat ik weer in mijn 12e week zit van mij zwangerschap en waarbij het de vorige keer wel mis ging met 12 weken krijg ik dus weer dit gedoe pfff het maakt me onrustig!
    maar dankzij dat aparaatje ben ik toch gerust gesteld...
    ik probeer positief te blijven, maar soms word het me allemaal een beetje teveel...
    ik hoop voor je dat het voor jou ook gewoon niks te betekenen heeft al dat bloed en dat je over een paar maanden een lief mooi kindje op de wereld mag zetten.
    knuf van mij...

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Kan me goed voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt. Veel suc6 morgen!

Mag ik je vragen wat voor apparaatje dat is en waar ik dat kan kopen want dat lijkt me gewelgdig zeg om gewoon thuis het hartje te kunnen horen!

Alvast bedankt!
    Groetjes Lilly

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ach jee, wat kan ik me voorstellen dat je je ongerust maakt zeg!
    Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken joh, het hartje heb je nog gehoord en het komt inderdaad blijkbaar vaker voor heb ik gelezen....Misschien is het inderdaad een adertje dat geknapt is...
    En anders bel je voor de zekerheid even met je VK, die kan je vast wel gerust stellen ;)

Ik hoop dat je verder nog heel erg van je zwangerschap mag genieten!
    Goodluck!!

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hoi dames...

bedankt voor jullie lieve berichtjes...
    hier gaat het goed teminste voor zo ver dat ik weet en voel, ik heb niks meer gezien sinds gister avond dus denk wel dat het gewoon een adertje gesprongen was...
    ik heb vanmorgen nog geluisterd het duurde even voordat ik der vond ( ik begon m al te knijpen) maar ik heb het hartje weer gehoord...

je vroeg waar ik dat aparaatje gekocht had? nou ik heb hem gekregen bij een abonnement op kinderen, maar je kan ze gewoon bestellen via de site van angelsound. moet je even googlen... kost 49,95

ik kon het hartje al vrij snel horen zo rond de 10e week zoiets maar je moet er niet vanuit gaan dat je iedere keer het hartje kan horen hoor, het ligt er natuurlijk ook aan of je een voorliggende of een achterliggende placenta heb.

nou ik ben vandaag pas weer om 2 uur thuis dus niet schrikken als ik niet reageer dames...

dikke knuf van mij...

Deel Deze Pagina