Kolven bij doorslapen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zinzi, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Sinds kort slaapt onze kleine meid goed door. Ze slaapt dan wel zon 11uur achter elkaar.
    Kolven jullie dan nog voordat je zelf gaat slapen of houdt je gewoon het ritme van je kleintje aan?

Ik kolf nu niet meer. Kleine drinkt rond 21.30 en dan ga ik ook lekker slapen (dus in mijn geval waarschijnlijk weinig nut om te kolven). En ga ik er vanuit dat de aanmaak zo goed aangepast is op de kleine.

Maar ik wil het ook wel goed op gang blijven houden, dus vraag me af wat verstandig is?

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Je voeding past zich " zoals je zelf al zegt " aan op het ritme van je kindje. Ik zou dan niet gaan kolven.

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Het past zich idd aan, dus kolven voor de productie hoeft op zich niet. Ik kolf soms wel de druk eraf voor m'n eigen comfort, als de kinders doorslapen sta ik 's morgens vroeg op springen, doet het zeer en ga ik lekken als een gek. Door te kolven hou ik natuurlijk wel de productie wat te hoog, maar goed, vriezervoorraadje is ook wel praktisch.

4. reinespa

reinespa Actief lid

5 sep 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste keer dat mijn meisje doorsliep, stond ik de volgende ochtend op springen, maar de tweede nacht al niet meer. Past zich aan dus idd.

Deel Deze Pagina