dit heb ik nou ook met Terence. ik ga er heen muziekje soms aan leg mijn hand op zijn hoofdje, borst. wordt hij rustig ga ik naar de deur en ja hoor BLEEHHHHHH ow ow ow wat een blamage. ik draai me ook niet om ik loop door en gaat in de computer kamer zitten (deze site) dan gaat hij door met huilen , ik vanachter de computer ergeren. en gaat er weer heen. soms gaat het zo door tot 2,5 uur veelste lang natuurlijk. hij si wel rustig paar seconden dan begint hij weer. ik heb het bij de cb gemeld en ze hebben mij een huilschema mee gegeven , wat ze daaruit willen halen weet ik niet . want hij huilt gewoon door.ik benveranderd van voeding (hypo-alergeen naar Friso Comfort) nou de laatste drinkt hij binnen 10 min op veelste snel leeg. daarna of hij slaapt voor 15 min of hij ligt weer te huilen voor 1 uur lang.pppppppffffffffffffff gisternacht was t ook weer raak mijn vriend en ik ergerden ons behoorlijk we voelden ons helemaal verslagen alsof het ons niet gegunt is een niet huilende baby. het begon met ziekenhuis in en uit dan weer te veel voeding gehad dan weer kiss -syndroom, dan weer iets met het (hartje) nu huilt hij aan één stuk door. niet rustig te krijgen. krampen oowwwwww is dit nou het ouderschap?/pppppfffffff zeer vermoeiend en zenuwslopend.
youame huilt ook wel k laat der eerst 10 min huilen vindt het wel moeilijk hoor pff maar als je der steeds oppakt denk ze ook van heey als k huil dan pakt mama me op duzz ga extra vaak huilen duzz doe k dat niet maar als k der in bedleg dan is het 5 min en ze slaapt gisteravond heeft ze ook gehuild toen k der naar bed bracht een half uur ben wel 3x wezen kijken was ze stil op het laatst eruit gehaaldff geknuffeld en bij de eerste teken van moeheid weer in bed gelegt en mevrouw sliep youame slaapt al door van 23.00 tot 10.00 als sinds ze 7 weken was maar het is gezond voor een baby om eens ff te huilen want wat ze hebbe gedaan enz om dat te verwerken
ohw Loesmari, dat is echt niet leuk.. Ik kan me voorstellen dat je je op een gegeven moment machteloos voelt... je kunt niets doen en het is zo vervelend continu gehuil...idd wel zenuwslopend Weten ze nu wat er met Terence echt aan de hand is? Hoop voor je dat het snel minder wordt. Natuurlijk ook voor Terence, want hij zit dus helemaal niet lekker in zn velletje... sterkte meid
Weet je wat het ergste is meid... En dat is misschien een kleine houvast voor je (loesmari) van de een op de andere dag is het gewoon over.... Iman huilde ook zoveel en gewoon opeens was het over... Dan weet je niet wat je overkomt, zoveel rust... Maar het spijt, bij ons heeft dat wel een dikke 3,5 maand geduurd Maar er komt een dag, en dan is het voorbij!
Eh... dat zeiden ze tegen ons ook... met als resultaat dat ik met 4 maanden volledig ben ingestort omdat Kaylee dus niet stopte met huilen... en nog steeds niet, en we nu eindelijk begeleiding en hulp krijgen voor haar. Ik had zo mijn hoop gezet op de 3 mnd die ons door iedereen werd voorgehouden, ik ben echt helemaal dubbel geklapt toen het dus niet zo bleek te zijn. Ik wil maar zeggen... de kans is er, maar het is geen zekerheid en pin je er zeker niet op vast. Ik hoop dat alle onrustige beebjes gauw stoppen met huilen, want ik weet maar al te goed hoe het is.
Het boek Oei ik groei heeft het over een sprongetje in week 5. Maar Mika is nu net vier weken en ik heb het idee dat ook hij begonnen is aan zijn sprongetje sinds een paar dagen. Kan dat al zo vroeg? Gr. Suusje
hai nou het gaat soms goed (niet al te hard op zeggen). maar ik ben dus gister naar t cb gegaan en ze het schema laten zien, ze kon er niks meer uit brengen omdat hij nog zoveelll huilt. ze zei het klinkt heel erg raar maar, ik kan er niks meer uithalen. ik ben nog radeloos. klinkt het goed voor je als ik er iemand bij haal? een PEDAGOOG) nou ik vind het best zei ik. dus we krijgen nog een foontje van de pedagoog. ik weet niet wat het inhoud(wel dat ze verder gaat kijken naar Terence wat t zou kunnen zijn. ik ben benieuwd. nou ik hoop dat alles goed gaat komen
thnx dit geef me zekereen houvast . ook al kan het nog maanden duren, maar toch denk je en wacht je stiekem op de dag dat hij misschien alleen huilt voor eten en een vieze luier. ik ben nog steeds ten einde raad nou heeft hij samen met mij gedouched, en papa hem afdrogen, daarna zijn flesje en hij sliep, zonder inbakering een kleine 15 minuten, toen huilde hij ik schone luier gegeven en daarna ingebakerd en nu slapt hij van 2 uur tot nu toe(tis nu 16:00) mooi lang dus. ik kon hem niet inbakeren omdat hij gister zijn 2e prikje kreeg. mmpfffff we wachten gewoon af.