Onderschat het in ieder geval niet! Ik leer vrij makkelijk maar vond het examen toch best pittig. Was er ook van overtuigd dat ik gezakt was, maar tot mijn grote verbazing toch in 1 keer geslaagd. Maar ik blijf erbij dat het examen vrij pittig is.
Geen idee hoe het tegenwoordig is met de theorie. Heb mijn rijbewijs 15 jaar geleden gehaald, en kregen toen theorielessen, dus nauwelijks hoeven leren. Persoonlijk ligt het ook aan je eigen leertempo. Sommige hebben aan 1 week leren voldoende, terwijl andere een aantal weken nodig hebben.
Bij mij stond het in de ongewenst folder, chiggy. Misschien bij jou ook? In ieder geval heel erg bedankt toverbal!!
Ik heb ook online geoefend, dat vond ik wel relaxt. Overigens vond ik het nog best apart hoor, dat theorie-examen. Ik zit gewoon op de uni en haal mijn vakken (als ik daadwerkelijk naar de toetsen ga ) met twee vingers in de neus, maar ik vond dit echt helemaal niets. Vooral niet nadenken als je de vragen beantwoord. Zodra je gaat analyseren slaat de helft echt nergens op. Succes!
Ik heb lessen gevolgd om de theorie goed onder de knie te krijgen (ik was 18 en mijn ouders gaven liever toen meer geld uit aan de lessen waarmee ik het goed begreep, dan 1 dag van te voren leren, het halen en dan nog steeds bepaalde situaties niet snappen). Heb daarnaast toen ook een cd gekocht bij de persoon van wie ik de lessen kreeg en 9 van de 10 vragen van het theorieexamen kwamen er in voor