Hoe lang leven zaadjes eigenlijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nataly, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik ben benieuwd of 1 van jullie weet hoe lang zaadjes eigenlijk leven. Ik heb wel eens gehoord een paar dagen.

Ik vraag dit omdat we deze keer niet zoveel geklust hebben. Ik heb gisteren (woensdag) mij ei gehad (weet ik door ovulatietesten en temperaturen) en eigenlijk hebben we alleen maandagavond goed geklust.

Mijn vriend heeft nu de griep en heeft dus wel wat anders aan zijn hoofd dan klussen. Snap ik natuurlijk helemaal maar ik ben dus wel bang dat afgelopen maandag te lang geleden is en er weer een maand voorbij gaat, dan gaan we naar ronde 12.

Ik weet dat ik niet veel anders kan dan wachten maar ben toch ook benieuwd hoe lang zaadjes leven en of 1 van jullie hier toch zwanger is geraakt ook al is er niet veel en vlak voor de eisprong geklust.

Veel liefs
    Nataly

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Nee hoor, de kansen zijn nog volop aanwezig!

Volgens mij kunnen ze gemiddeld ongeveer 48 uur overleven, maar het schijnt dat er wel eens pieken van 5 dagen tot een week zijn!

M'n vriend en ik hadden op dinsdagavond voor het laatst geklust en vrijdag daarna m'n ei gehad... en er zijn notabene 2 eitjes bevrucht! Dus don't worry, het kan allemaal :)

3. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Weer even een berichtje van mij.

Zijn er meer die dit hebben gehad en ik hoor graag wat antwoorden of zo!

Veel liefs
    Nataly

Share This Page