Wikkeldoek Little Dutch

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sietsie, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik ben ervoor gevallen, de wikkeldoeken van Little Dutch. Eigenlijk al op de 9 maandenbeurs, maar goeiemorgen, ik ga écht geen 49.95 betalen voor een stukje stof en de mooie naam.

Op internet heb ik gekeken naar leuke stoffen om zelf aan de slag te gaan, maar dat valt nog niet mee. Op de markt bij ons in de omgeving is het aanbod ook nogal beperkt, dus daar ga ik het ook niet vinden. Weet iemand waar ik iets zoals onderstaande kan vinden?

Ik weet niet of ik überhaupt een topic als deze mag starten, maar dat zie ik dan wel weer. Mijn excuses dan!

Deze twee stofjes vind ik ontzettend leuk:

Bijgevoegde bestanden:

2. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Wat vind je van deze van de Hema?

Ik wilde de wikkeldeken van Little Dutch ook heel graag, maar vind hem ook veel te duur. Nu heb ik voor onderstaande van de Hema gekozen. Ook hartstikke leuk! Ben er helemaal happy mee :)

Klik:
    accessoires

Bijgevoegde bestanden:

3. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Ooh die is ook erg leuk! Was hem nog helemaal niet tegen gekomen, thanks voor de tip!

4. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    heb je al eens op marktplaats gekeken? daar heb ik een wikkeldoek van snoozebaby van gehaald voor minder dan de helft. misschien hebben ze deze ook wel.

5. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Daar heb ik inderdaad gekeken, maar helaas allemaal 49.95.. Had ook gedacht dat er meer webshops zouden zijn van dames die zelf zulke wikkeldoeken maakten, maar dat valt ook nog tegen. Of ik zoek niet goed ;).

6. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Heel herkenbaar! Ik heb het een en ander van dat merk, maar inderdaad de wikkeldoek en de deken vond ik veel te duur, dus die heb ik daar ook niet van.

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb stoffen besteld bij n&n stoffen (winkel op de Albert Cuijp markt, Amsterdam). Was super snel in huis en prachtige stoffen. Zeer groot aanbod. Kijk eens op hun site zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina