Ik ben op zoek naar een dekbedovertrek in de maat 140x200cm van de teletubbies en 1 van sesamstraat. Waar kan ik deze vinden?? Ik wil er ook 1 van cars, maar die zie je wel meer dan genoeg op internet, al moet je dan wel goed kijken naar de maat. Zie zat andere leuke, maar zoon is helemaal gek van auto's, sesamstraat en teletubbies. Alvast bedankt voor de tips.
Oh neeeee, ben ik vanmiddag net bij de Action geweest. Ik zei nog tegen mijn man dat ik er nooit kids overtrekken kon vinden. Sh*t .
Jeetje wat zijn jullie snel. Het is wel sesamstraat en teletubbie, maar tot nu toe niet echt mijn smaak. Ik zoek zelf ook nog even verder en hoop dat er nog meer tips komen. Wel alvast bedankt voor de reacties.
Sesamstraat-Shopgoed.nl van sesamstraat lijkt me deze op zich wel wat. Heb zoveel leuke gezien (bij mij op het werk), maar kom ze online dan niet tegen.
sesamstraat en cars zijn inmiddels besteld. Nu zoek ik alleen nog de teletubbies, zie alleen deze Teletubbies Dekbedovertrek en die vind ik niet zo (met name door die groene tubbie die ik niet leuk afgebeeld vind hier). Dus iemand nog suggesties voor andere?
Via google afbeeldingen... Was overigens de enige andere die ik kon vinden naast degene die je zelf al had, weinig aanbod meer in teletubbiesovertrekken zo te zien... Misschien nog via ebay oid, maar daar heb ik niet naar gekeken!