wat aandoen bij puckababy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    vandaag bij onze nieuwe osteopaat geweest heb nu eindelijk het gevoel dat er iemand is die weet wat hij doet.
    en volgens hem heeft Erenay erg last van zijn ruggetje het buikslapen zou hier geen goed aandoen en dus hebben we je hoor helemaal gratis een puckababy gekregen.
    maa nu vroeg ik me af wat die ik hem er onder aan hij heeft het eigenlijk vlug warm en een pyjama lijk me dan toch wat heet of moet ik gewoon het deken aflaten en hem toch een pyjamatje aandoen?

hoe doen jullie dat?

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik leg onze zoon altijd alleen in zn rompertje erin. Is tot nu toe warm zat.

3. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hier ook zo, we hebben wel enkel glas dus koelt het bij ons snel af maar dan gebruik ik alleen het lakentje....gaat super...heb inmiddels een maatje groter van de puckababy en nog steeds tevreden..

suc6

4. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Nova heeft een tijdje in de Swaddle Me geslapen. Meestal alleen in haar romper, met overdag een lakentje en afhankelijk van het weer ook 's nachts het dekentje erover.

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    deze nacht had ik hem in zijn pyjmatje erin gedaan was toch wat te warm dus idd een rompertje.
    het is erg goed gegaan als ik het had geweten had ik hem 3 maanden geleden besteld want het werkt wel echt.
    moest het niet werken moest ik hem proberen in te bakeren maar dat zie ik echt niet zitten. dit is echt een goed systeem.

6. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Kijk anders eens op de site van puckababy. Daar staan goede tips op.

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hier ook de puckababy, Daimy heeft meestal alleen een romper aan , soms een broekje erbij, hangt een beetje van het weer af. Ze heeft het al snel warm in dat ding!

8. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hier hadden we ook een puckababy. Afhankelijk van de temperatuur buiten (en binnen) sliep ze of:
    1. in een pyama'tje
    2. in de romper en een pyamabroekje
    3. in alleen de romper.

Als het heel heet is (hebben wij niet gehad want het was winter), alleen in het luiertje.

Bij inentingen of koorts mag je de bakerzak wel gebruiken, maar dan is het advies een laagje minder aan te doen als voorzorg.

Gewoon goed in de gaten houden hoe warm je kindje het heeft, dat voel je wel aan het nekje en hoofdje. Je kan dan makkelijker in de puckababy een laagje minder aan doen, en als het dan toch te koud is, nog een dekentje erbij doen..

Deel Deze Pagina