Ontevreden en vreselijk aan het piekeren! Ik word gek van mezelf!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dotjes, Oct 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik word helemaal knettergek van mezelf deze zwangerschap!

Vorig jaar met mijn dochter was ik blij, alleen maar bezig met m'n baby'tje en ik zweefde op een roze wolk!

Deze zwangerschap ben ik vreselijk, afschuwelijk, een draak!
    Ik heb hoofdpijn en lig hele nachten wakker te piekeren.

We doen de badkamer op het moment en dochterlief gaat naar een grotere kamer en ik heb overal moeite mee.
    Niks is goed!

De badkamer lig ik nog het meest van wakker, die is ver, ver, boven de begroting uit! Nu al rond 10.000 en eigenlijk vind ik m helemaal niet mooi...
    Ik kan wel huilen!
    Ik wilde beton met steigerhout, maar het beton zit er nu op en. het valt enorm tegen. Onze voorheen zo lichte badkamer is nu heel donker.
    Het enige dat helpt is als mensen me zeggen dat het wel heel gaaf is en dat ik gewoon moet wennen..
    Hij is ook nog niet af, toilet hangt niet, wasmeubel ook nog niet..
    En het gaat gewoon nog meer kosten..

Manlief is nuchter en zegt; tsja daar hebben we toch gewoon voor gespaard maar ik denk alleen maar aan de kosten die nog moeten komen.

Het is overigens niet alleen m'n badkamer wat ik erg vind, maar ik gruwel van m'n hele huis.. Ik heb zo'n last van mezelf dat ik nergens meer blij of tevreden mee ben!

Ik ben overal ontevreden over qua huis en lig er nachten van wakker..

Herkenbaar? Gaat dit over?
    Ik hoop het zo!

Ik had zelfs al heel impulsief m'n bankstellen op marktplaats gezet, het is echt heel erg met me..... Arghh

2. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    hoelang ben je zwanger? want dit is dus de reden waarom ik de verbouwing hier thuis heb afgeketst...wij moesten een babykamer erbij maken...de keuken moest verhuisd worden naar de badkamer en waar de keuken stond moest de babykamer komen...
    En (vooral door mijn hormonen) hals over kop aan de badkamer begonnen...toen ik nog kort (20 weken) zwanger was...wat een ramp was het! niks was goed...alles wat gedaan was was niet mooi..vond ik...
    tranen met tuiten...nachten wakker gelegen...en toen gedacht waar ben ik in godsnaam mee bezig? waarom mezelf zoveel stress bezorgen...is het een hele erge ramp om de baby eerst 3 maandjes in onze kamer te houden en als het lukt daarna bij mijn andere dochter? en als het dan echt niet gaat kan er altijd nog verbouwd worden?
    dus alles afgeketst...anders had ik nu tussen een puinhoop gezeten...en ik weet van mezelf dat ik een stresskip ben...ik krijg ruzie dat weet ik zeker...en dat wilde ik mezelf allemaal besparen... :)
    maarja jij zit er nu in en kan niet meer terug..dus je moet toch een manier vinden om je erbij neer te leggen..
    of als ze bezig zijn...weggaan ofzo...lastig hoor..want ik begrijp je wel...ik ben ook zo hahaha...
    misschien moet jij je gewoon alleen bezig houden met de babykamer ofzo ;)

heel veel sterkte iig!

3. Dotjes

Dotjes Bekend lid

Oct 17, 2012
    966
    394
    63
    Female
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik ben nu 15 weken zwanger en al sinds augustus badkamerloos met een dreumes van nu 13 maanden..

Ik baal er inderdaad zo van omdat deze zwangerschap voorbij vliegt zonder dat ik er lekker van kan genieten omdat ik alleen maar bezig ben met alle bende..

M'n dochtertje gaat nu over naar een andere kamer, en over haar kamer ben ik ook nog zo aan het twijfelen.

De wand in de woonkamer is beschadigd omdat ze daar langs geschraapt hebben met oude deuren enzo, dus die moet ook.
    De prioriteiten zijn;
    1. Badkamer
    2. Washok
    3. Overloop nieuwe vloer omdat die eruit moest doordat we een stukje erbij gesnoept hebben voor de badkamer
    3. Dreumeskamertje
    4. Wand stucen en schilderen woonkamer
    En dan.....
    5. De babykamer! zucht...

En mijn hormonen willen ook nog dat ik daarna de box aan de andere kant van de bank zet, dus wil ik nieuwe banken..

4. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik begrijp je hoor leef ook echt met je mee...ik zou ook gek worden ;)
    maar toch andere prioriteiten stellen...

idd badkamer als eerst..
    en alles wat nu onveilig is veilig maken (zoals denk ik de overloop vloer)
    de muren die er niet uit zien maar als laatst..of zelfs later
    en het bankstel box verhaal voorlopig uit je hoofd zetten..kan na de bevallig ook wel ..
    en moet je dochtertje echt over naar een andere kamer? als het niet perse hoeft, voorlopig nog niet doen..

maarja nogmaals ik heb makkelijk lullen...ik ben precies zo..en tijdens de zwangerschap is het gewoon allemaal een tikje erger...alles moet perfect...maar wist me er iig een beetje bij neer te leggen...ik ben ook nog lang niet tevreden..maar ben er iets makkelijker in geworden door te denken....dit of dat komt dan later wel..

Share This Page