hoi, ik ben nu ongeveer een week of 6 7 zwanger en kreeg vrijdag een lichte kramp ging naar boven om te douche stond in de douch en zag dat er een beetje een donker plasje rond mijn voeten lag en pakte een wc papiertje om te kijken. Waar ik bang voor was was ook zo ik bloede en niet zon beetje ook best wel heel erg. Ik ging weer naar benede en krampen werde meer en pijnlijker. Toen ik weer naar de wc ging verloor ik een stolsel, maar dit was echt van bloed en weet 100 procent zeker dat het geen kindje of zak was want ik heb al 2 keer eerder een miskraam gehad en mischien een beetje raar maar de vorige keren heb ik het zakje en het vrucht uitgebreid zitten te bekijken. en dan er bij de stolsel die ik verloor was ook gewoon zacht en niet vlezig. toen ik weer van de wc af kwam stopte de pijn eigenlijk binnen 10 minuten en het is nu zaterdag en het bloeden is nu ook zo goed als weg. zou dit nou wel of geen miskraam zijn en gebeurt zoiets vaker. verder zijn me tepels nog steeds gevoelig en de verdere dingen waar ik last van had zijn er ook nog bij de vorige miskramen nam dit al af voor de bloeding en waren de zwangerschaps symptome eigenlijk een paar uur nadat alles eruit was weg. is dit een miskraam of bestaat er een kans dat er toch een gezond kindje in zit. P.s. ik moet zoiezo maandag naar de gyn en besloot daarop te wachten aangezien we in het weekend zaten krijg dan ook een echo dus dan weet ik ook wel meer maar ik vind dit zo raar bvd groetjes moniek
Hoi moniek, Ondertussen ben je al bij de gyn geweest....en? Het komt vaker voor dat er ineens ruim bloedverlies is maar dat het toch een goede zwangerschap is. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is! Imke
ik ben naar de gyn geweest en deze heeft gezien dat ik toch nog zwanger was het zou ongeveer 6 weken zijn ipv 7 weken dus hij kon nog geen hartslag zien omdat het nog te klein is het bloeden zou vanalles geweest kunnen zijn mischien een tweede geweest die niet goed was aangezien er nog een klein zwart vlekje te zien was zou dus bloed of vocht kunnen zijn mischien nog van de innesteling wie zal het zeggen maar hij was niet optmistis erover want hij zegt bloeden hoort niet bij een zwangerschap aangezien ik al twee keer eerder een miskraam heb gehad (dit zou dan de derder keer achter mekaar worden). Nou moet ik de 29ste weer naar de gyn om te laten kijken of het gegroeid is en er dan een hartslag waarneembaar is. Al moet ik zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb de zwangerschaps kwaalltjes die ik had worden gelijdelijk aan steeds minder en vloei nog steeds als ik rustig doe gewoon oud bruin en als ik bv fiets of het huishouden gedaan heb helder rood en zo nu en dan een kramp de ene keer valt het mee de andere keer best pijnlijk. Dus ik denk toch weer dat het misgaat hoe denken jullie erover als je mijn verhaal zo hoort.... bvd groetjes moniek
hoihoi, Begrijp heel goed dat je het vertrouwen een beetje kwijt raakt.... Het blijft spannend! Ik duim voor het beste!! Imke
hoi ik heb vanmiddag nog antwoord gegeven en wilde even laten weten dat de miskraam inmiddels doorzet verlies veel bloed en stoelsels dus zal niet lang duren nu voor het vruchtje eruit komen, ik had alleen wel een vraag dit is nu de derde miskraam op rij en waarschijnlijk krijg ik dan onderzoeken maar weten jullie mischien wat voor dingen ze gaan onderzoeken na drie miskramen? bvd groetjes moniek
hoi Moniek na 3 miskramen heb je recht op onderzoek. Dat zal een bloedonderzoek zijn naar bepaalde hormonen. Eventueel kan er een genetisch onderzoek gedaan worden, maar dat gebeurt veelal alleen als er in de familie ook ziekten voorkomen. Mirjam