Hoi allemaal, ik ben nu 15 weken zwanger en het blijkt dat mijn placenta voor ligt. De andere 2 zwangerschappen heb ik dit niet gehad. Hierdoor kun je je kindje blijkbaar stuk later voelen. Wanneer voelde jij je kindje en je hoeveelste zwangerschap is dit?
2e zwangerschap, placenta voor en voelde m'n kindje al voor de 14 weken. Duidelijk gekriebel binnenin.
Bij 19 weken. Maar van te voor wat gekriebel gevoeld wat achteraf de kleine bleek te zijn. Vanaf 24 weken voel ik der echt goed
vanaf 16 weken een beetje gekriebel, ik heb de placenta ook aan de voorkant. vanaf 22 weken voelde ik duidelijke schopjes.
Met 15 weken, geen idee of de placenta voor of achter lag. Het was een soort gevoel van een fladderend vlindertje, soort getril/gekriebel
1e zwangerschap rond de 20 weken. Placenta lag toen voor. Nu nog niet en nog geen idee waar de placenta gaat liggen.
Vanaf een week of 18 voelde ik wat gekriebel, vanaf 20 weken werd dat gekriebel wat duidelijker en vanaf 22 weken is ze echt goed te voelen! En t wordt elke week harder en duidelijker, ik kan er echt zo van genieten!! Placenta achter trouwens.
Hier ook placenta op voorwand. Ik voelde twijfelachtige plopjes rond de 22wk. Pas bij 26wk voelde ik baby echt goed. Mijn man voelt het sinds vorige week pas aan de buitenkant.
Hier placenta achter maar met 14 weken voelde ik d'r. Nu met 19 weken duidelijk schepjes, schrik er soms van haha
Bij de eerste met 17 weken, placenta achter. Nu placenta half voor half achter, met 15 weken voelde ik hem/haar. Nu ben ik 17 weken maar merk wel dat ik ukkie niet zo duidelijk voel als mijn dochter toen.
Tussen 14-15 weken voelde ik regelmatig tikjes / golfjes in mijn buik. Met 17 weken was het aan de buitenkant te voelen De placenta ligt trouwens achter.
Eerste zwangerschap en de placenta ligt voor. Voelde haar voor het eerst met 14+6. Maarrr dat was wel op een plekje waar nét geen placenta ligt. Vanaf 18 weken was het ook voor mijn vriend al voelbaar overal in mijn buik, dus ging best snel..
1e kind; placenta achter, 17 weken duidelijk beweging 2e kind; placenta achter 14 weken gekriebel, 16 weken duidelijke schopjes.
1e met 15/16 weken placenta aan de zijkant en nu toevallig sinds gister voor het eerst bij nr 2 ben nu ruim 13 weken. Placenta lag wat voor maar kon nog veranderen zei de vk (echo was met 11 weken) misschien omdat ik nu ook weet wat ik moet voelen. Echt die vlaagjes met kriebels hihi heerlijk nog
1e zwangerschap met 16 weken gekriebel en met 18 weken geschop Huidige zwangerschap vanaf 12 weken aantal maal geschuif/iets heen en weer voelen gaan, met 14 weken gekriebel en met 16 weken geschop
Dit is mijn derde zwangerschap en mijn placenta ligt ditmaal ook voor, wel laag. Ik voelde de eerste plopjes/borreltjes/kriebeltjes al rond 11 weken, vanaf 14/15 weken werden ze steeds duidelijk en vanaf 18 weken voel ik hem dagelijks. Inmiddels schopt en draait hij er vrolijk op los en gaat mijn buik steeds flinker te keer van buitenaf.