Hoe lang "mag" je niet poepen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1981Mama, 27 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.040
    16.545
    113
    Voor de zwangerschap kon ik makkelijk twee weken niet naar de wc, had dan ook geen buikpijn wel natuurlijk een verstopping.

Sinds de zwangerschap vind ik max 7 dagen niet naar de wc toelaatbaar en begin dan ook altijd met zakjes. Ik had met 24 weken een grote klysma mee gekregen, ik kwam thuis en toen ik er eens naar keek was ik gelijk genezen.:roflmao:( staat nog steeds netjes in de kast haha)

Als je buikpijn krijgt dan altijd beginnen met zakjes ( of in jou geval extra zakjes, ik weet niet hoeveel je er nu per dag gebruikt?) En anders gewoon een klysma vragen hoor! Vooral met buikpijn!

2. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu?

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb goed geslapen iig. Ik moet nu 3 zakjes Movicolon en als dat woensdag niet geholpen heeft moet ik een diep klysma en dat kon ik dan zelf wel thuis doen??

4. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Fijn dat je goed hebt geslapen en nu hopen dat het zichzelf snel oplost en je niet iets daar naar binnen hoeft te schuiven. :roflmao:

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.040
    16.545
    113
    Hopelijk is de klysma niet nodig en helpen de zakjes voldoende.
    Ja die klysma kan je gewoon thuis doen, bij mij staat ie al een x aantal weken in de kast omdat ik er spontaan van naar de wc moest.:roflmao:

6. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Als je van je verstopping afbent, kun je misschien roosvicee laxo erbij nemen? Helpt mij altijd erg goed.
    Een klysma zou evt wel zelf kunnen. Flink glijmiddel en op je linkerzijde. Dan zou het moeten lukken.

Heel veel succes! Hopelijk ben je er snel vanaf.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben niet zwanger maar heb altijd wel een moeizame stoelgang, vooral op vakantie (ongezonder eten ;)). Gebruik sinds een tijdje psyllium vezels (van het kruidvat) en dat helpt echt heel goed! Er staat volgens mij op de verpakking dat je er 2 scheppen van moet nemen, maar dan ga ik aan de dunne, dus ik doe 1 grote schep en heb zo bijna elke dag mooie :)p) zachte ontlasting. In plaats van 1 keer in de 5 dagen wat harde keutels ;)
    Je moet er wel heel goed water bij drinken zodat de vezels niet gaan klonteren in je darmen.

http://www.apotheek.nl/medicijnen/psylliumzaad?product=psylliumvezels#belangrijk-om-te-weten-over-psylliumzaad

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-psylliumvezels/p/21923

Deel Deze Pagina