Zo'n 15 tot 20 jaar geleden waren er van die kleine plastic babytjes in. Ze zaten geloof ik in een soort klein folie papiertje met een kaartje erbij waarop informatie stond over het babytje. De baby's hadden een sterke geur en een krul op hun hoofd. Weet iemand hoe deze baby's heten en heeft iemand er toevallig één voor mij? Alvast bedankt!
Ik weet precies welke je bedoeld en zou eigenlijk ook dolgraag de naam willen weten,want dat weet ik ook niet. Ik was er vroeger gek op!
ik weet ook welke je bedoelt ik spaarde ze zelf. Zit me suf te denken en te googlen hoe die dingen heten.
Waren het die niet die je in het water moest doen om te kijken of het een jongetje of meisje was? die heb ik vroeger wel gehad, maar weet ook helaas niet meer hoe ze heten .
Ik geloof idd dat je ze in het water kon doen om te zien of het een jongetje of meisje was..... hahaha ik ben ook al lang aan zoeken maar niemand kan me tot nu toe helpen! Alvast bedankt voor het meedenken...
Nou ik ga het meevolgen want ik weet precies hoe ze eruit zien en welke je bedoelt, had ze vroeger ook, maar ook ik heb geen flauw idee meer hoe ze heten
Ik zou het niet weten, maar heb wel een idee voor je. Als je eens de grote speelgoedketens mailt? Die hebben het waarschijnlijk toendertijd verkocht.
hmm kan zo 123 geen plaatje vinden maar ze hadden ook geen krul maar een mutje op dus je zal wel wat anders bedoelen denk ik. Zoek met je mee
Die dufty poppetjes staan wel te koop op marktplaats.. http://link.marktplaats.nl/190323911 Zijn het deze?
Ik heb dat Dufty huis nog! Ik heb er jaren niet meer aan gedacht tot nu. Ik denk dat ik hem maar alvast ga opzoeken voordat hij bij het vuil staat in een opruimbui van mijn ouders. Dat blijft leuk speelgoed! Maar de poppetjes die jij bedoelt...ik denk na...
En anders MP wel. Zie bij die ene advertentie dat er nog 15 euro op is geboden ook Toch zonde om bij het vuil te zetten.