9 maanden beurs!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door larisa1, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

Mn vriendin en ik denken erover om volgende week naar de 9 maanden beurs te gaan.

Wie van jullie is er weleens geweest en is het de moeite waard? Klopt het ook dat je daar een echo kan laten maken voor een klein prijsje? Dat zou helemaal leuk zijn natuurlijk:)

2. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Lees mee wil ook gaan maar heb ook nog twijfels...

3. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Hai ik ben d'r 2 geweest en ga volgende week weer. Ik vind het echt onwijs leuk !
    Lekker struinen tussen alle baby spullen !
    En je kan natuurlijk ook meteen naar de huishoudbeurs.
    Een echo heb ik daar niet laten maken maar ik las laatst wel dat je die het beste van te voren kan reserveren vanwege de drukte .

4. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Coach van een sport groep
    Nijmegen
    5jaar terug was het erg leuk!! Dit jaar wil ik er ook weer heen gaan ik weet ook niks van een echo sorry.
    Maar het is echt de moeite waard.
    En leuke aanbiedingen die je echt niet kan laten liggen (zei ik tegen me man haha)

5. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik ben alleen ooit een keer naar de huishoudbeurs geweest, maar dat vond ik best leuk, voor een keertje. Ik zie het niet zitten om nu nog een hele dag te moeten reizen en daar rond te lopen, kan ik echt niet meer aan haha! (Hoor oma praten.. :O) Meningen zijn erg verdeeld over de negenmaanden beurs, heel veel vinden het vreselijk, maar voor een eerste kindje is het denk ik wel leuk om gewoon een keer heen geweest te zijn. Maar volgens mij vallen de aanbiedingen en dergelijke vies tegen, het is niet meer wat het vroeger was.

6. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Hartstikke leuk! Ga er al een paar jaar heen; en nu voor het eerst zwanger! Kijk er dus naar uit!

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    dit is nu het 4e jaar dat ik ga!
    voor het eerst voor ons zelf :D
    wij zijn echt grote fan!

via de site van echo wonder kan je idd reserveren!
    ik heb het ook gedaan voor 50 euro heb je een 3D echo incl 3 foto's!

het is naar mijn mening echt de moeite waard!
    het is echt een leuke dag voor mama's in de maak :D

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaa ik!! Erg leuk doe het elk jaar..nu gaat mn zoontje mee..was vorig jaar 32 weken zwanger toen k daar rondliep :)

9. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo zou ik niet doen. Is maar iets van vijf euro goedkoper dan wanneer je bij een vestiging doet. Overal heb je wel bureaus zitten waar je extra echo kan laten maken. Lekker rustig. En daar zit je in een drukke beurs hal. Wel apart hokje, maar toch denk ik wel dat je "last" hebt van de rumoer.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Echo kost daar 30 voor 2d en 50 voor 3d op de site van echowonder kan je reserveren.. ik ga donderdag en laat ook de echo doen.

Ik vind t super leuk op de beurs :)

11. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Ik ga vrijdag samen met mijn zus. Het is de eerste keer, dus ben erg benieuwd hoe het is en of er leuke aanbiedingen zijn.

Is er voldoende ruimte/plek om ergens even te zitten. Ik ben dan bijna 35 weken zwanger en de hele tijd staan/lopen gaat niet heel makkelijk meer. Daarom ook besloten om alleen naar de 9 maanden beurs te gaan en de huishoudbeurs over te slaan.

12. Pais

Pais Lid

15 sep 2012
    85
    11
    8
    Gelderland.
    Ik ga ook, dit jaar voor de tweede keer, toen ik zwanger was van mijn dochtertje in 2013 zijn we geweest.. En nu verwachten we dit jaar nummer twee en wilde ik weer erg graag gaan! Hou er wel rekening mee dat het ontzettend druk is!! Overal staan hordes mensen en je kan jammer genoeg niet overal goed bij.. Wij gaan dit jaar op een door de weekse dag, toen zijn we op een zondag geweest.. Ik hoop dat het enigszins scheelt qua drukte! Bij de huishoud beurs kon je al helemaal nergens bij komen.. rijen dik met mensen waar gratis iets werd weggegeven.. Tja, Nederlanders hè, . Haha

Wat ik wilde weten, heeft iemand nog tips voor het parkeren, wij hebben toen zo akelig ver moeten lopen.. De shuttle bussen zaten steeds vol.. Dus zijn we gaan lopen, achteraf geen goed plan!! Wilde ook vroeg gaan..

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik ben benieuwd hoe het is. Ik ga met een vriendin, samen zwanger. Gezellig.

Pais, is de trein geen optie voor je? Die stopt dichtbij/tegenover.

Deel Deze Pagina