Mijn dochter slaapt momenteel erg veel. Ik voed op verzoek, maar de eerste fles begint tussen 7.00 en 8.00. De laatste tussen 20.00 en 21.00. In totaal zit ze op 5 flessen op een dag. Na een klein uurtje op te zijn, is ze alweer moe en gaat ze weer slapen tot de volgende voeding. Is er iemand die dit herkent? Ze slaapt nu meer als ervoor! Vorige week was ze langer op. Ze oogt overigens niet ziek, ze is super vrolijk alleen erg snel moe.
Uur per keer wakker en daarna slapen tot de volgende voeding klinkt heel normaal idd. Was hier ook zo. Ik zou zeggen: geniet er nog maar van. Voordat je het weet is dat weer helemaal anders
Nou, geniet er nog maar even van. Kan zo weer anders zijn. Hier tot 2,5 maand een slaapkop. Nu slaapt hij in totaal nog maar 3 uur overdag. Hij slaapt wel 11 uur `s nachts dus daar haalt hij de schade wel weer in
Ow, echt? Tot vorige week sliep ze namelijk minder dan nu. Ik was er vanuit gegaan dat naarmate ze ouder worden ze langer opbleven, maar als ik het nu gaat vergelijken met andere kindjes, gaat ze alweer snel slapen! Dan ga ik nu nog maar even languit op de bank, zolang het duurt!
Ooh heerlijk! Ik zou nog wel weer even terug willen naar toen ze nog van voeding tot voeding sliepen . Niets geks aan hoor, alleen maar fijn dat ze zo goed slaapt.
Wauw! Onze zoon slaapt alleen goed tussen 23.00 en 07.00 uur, dus ik ben jaloers op je...! Volgens mij is het nu nog niet zo gek dat ze meer slapen dan wakker zijn.
Idd, geniet ervan, tot 3 maanden deed ons meisje deed ook. Nu mag ik blij zijn als ze 3 uur overdag slaapt, haha!