Grote kans dat nu eindelijk eens een droom zal uitkomen. We gaan een camping runnen. Hard werken maar wel dat de toekomst er iets rooskleuriger uitziet dan dat het nu doet. Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie zoeken op een nederlandse camping. wat trekt jullie en wat maakt dat je naar een bepaalde camping gaat. Wat is belangrijk qua locatie en omgeving. Oftewel brand los, zou graag zo veel mogelijk informatie van jullie zp dames te horen krijgen om er en groot succes van te maken. Alvast bedankt.
Wij willen graag een camping in een bosrijke omgeving. We willen gezinnen trekken, wandelaars en fietsers. Evt ook ruiters die op doortocht zijn. We zijn ergens mee bezig maar is nog te pril om dat te zeggen omdat er een grote kans bestaat dat het deze niet wordt.
Zwembad verward of binnen en buiten. Schoon sanitair Geen muntjes douche en gewoon warm water Goede speel mogelijkheiden voor ook de wat kleindere kinderen Misschien wat dieren, kippen geiten en dan samen voeren met de gasten. Supermarktje Bbqen toegestaan Avondprogramma voor volwassenen maar ook voor de kids een bonte avond ofzo... Genoeg zo?
Liever minder plekken in aantal, maar wel ruim en met wat privacy voor zover mogelijk. Iets voor slecht weer om binnen te spelen ofzo voor kinderen. Goed sanitair dat netjes schoongemaakt wordt. Natuur in de omgeving om te kunnen wandelen/fietsen oid. Vriendelijke klantbenadering. Dan ben je voor mij al een heel eind, maar moet eerlijk zeggen dat wij nooit in NL kamperen want op een of andere manier trekken wij altijd slecht weer aan haha Succes!
Ik zoek zelf altijd naar kindercampings. Daar moet voor ons bijzitten goed sanitair vooral schoon. Veel speelruimte, water/zwembad eventueel eetgelegenheid. Ik ben nu ah kijken voor vlgnd jaar. Moet ook betaalbaar zijn
Hygiëne dus schone wc's en douche Speeltuin Zwembad binnen en buiten Plek om auto bij caravan te zetten Niet hutje mutje op elkaar maar een beetje privacy plekken dus met bijv lage hegjes tussen de plekken Duidelijk overzicht op speelveld vanaf caravan Mooie kampwinkel Snackbar en evt restaurant Entertainment voor kinderen Voetbalveldje Een leuke vijver om te vissen is ook leuk Vriendelijk personeel wat duidelijk te herkennen is Duidelijk regelement wat betreft harde muziek
Sprookjescamping De Vechtstreek in Overijssel deze camping heeft eigenlijk alles wat ik verwacht van een camping. dus als je zoiets na zou bouwen
Wat ontzettend leuk! Heel veel succes alvast! Schoon sanitair + toiletpapier aanwezig (niet met je rolletje over de camping moeten) Minimaal 6 amp stroom Ruime plek zon en/of schaduw Beetje privacy (lage hegjes) Betaalbaar (stroom al bij de prijs in) Speeltuin Zwembad(en) Animatie kinderen maar ook voor de jeugd (in hoogseizoen) Handig: Winkeltje Restaurant/afhaal Kan zo even niet meer bedenken!
Bedankt alvast met deze info dames, hier heb ik wat aan. Zie wel al veel punten dat echt persoonlijk is, voorbeeld van de auto op de camping of juist auto luw. Ik zou zeggen, ga zo door. Het zou vooral fijn zijn dat er mensen reageren die ook in eigen land blijven, hoewel ik aan andere reacties ook zeker wat heb.
Dat ligt een beetje aan welke prijs je zelf denkt te vragen voor een plaats. Voor een duurdere plaats verwacht ik meer dan voor een goedkopere versie. Basis voor mij is: SCHOON sanitair (belangrijkste) Supermarkt in de buurt of kleine basisbehoefte op de camping Speeltuin voor kleintjes Groot genoeg plaats om niet hutje mutje te staan Successs
Ik zou inderdaad ook eens gaan zoeken op internet, 5* campings in NL, die voldoen als het goed is enigszins aan dezelfde eisen! Al weet ik natuurlijk niet of dat jullie doel is!
Ruime plekken die een beetje afgeschermd zijn van de buren. Veel bomen zodat je lekker schaduw hebt. Leuke speeltoestellen Zwembad voor de kinderen, dus ook een pierenbadje. Dieren / kinderboerderijtje Schoon sanitair, geen gedoe met douchemuntjes en het is fijn als er behalve een douche ook zo'n omkleedgedeelte in het hokje zit. Wasmachine is ook een groot pluspunt Een zero tolerance beleid voor harde muziek, schreeuwen en ander overlastgevend gedrag.
Voor ons is het zeer belangrijk dat als we oo de camping gaan, er chalets staan dus dat je niet alleen met een tent kunt komen.. En honden welkom, dan heb je me anders klik ik weer verder
Oja en honden verplicht aangelijnd, aparte velden Geen stacaravans tussen gewone caravans Betaal liever wat meer voor luxe en dat schoon is dan er goedkoop zitten en dat het niks is En wij verblijven vaak in nl
Schoon net sanitair en inderdaad geen muntjes douches Wasmachines en drogers Klein winkeltje Klein cafetje/restaurantje waar je ook kunt afhalen Wat speeltoestellen voor de kids Zwembad MET glijbaan (al is hij simpel maar wij kijken er altijd naar) Ruime plekken waar je auto naast kan Water (vlakbij) en stroom bij je plek Kidsclub Gericht op gezinnen, dus geen overlast van muziek/hangjongeren BBQ Mag Camping niet al te groot (wij gaan altijd naar campings van max 300 plaatsen) En bovenal, mooie bomen en beschutte plekken.