de titel zegt het al! ik ben vleden week vrijdag 13 feb ongi geworden.dat was wel anders dan normaal.was meer slijm dan bloed.maar dan wel 2dagen. en ben met valgen heel misselijk en op boeren en heb steekjes en een zeurend gevoel in me ondebuik!en heb ook steekjes. kan iemand me mss vertellen wat dit zou kunnen zijn? alsof ik elk moment ongi kan worden maar dat kan niet. ook mijn temp was maar 1dag laag en daarna was hij meteen weer hoog. wat denken jullie morgen ochtend voor de zekerheid test doen of afwachten tot 13maart dan moet ik weer ongi worden. oja heb vleden maand wel )vmk gehad.maar is niet bij na controle geweest omdat huisarts zei dat ik er vanuit kon gaan nog zwanger was en zo eigenwijs als ik was geloofde dat niet want dacht hoe kan zei dat nou met blote oog zien.toen een digi test gedaan en die zei neit zwanger.dus had me er bij neer gelegd dat het toch mis was gegaan en nu ik dus afgelope vrijdag ongi ben geworden dacht ik helemaal oh zou wel niet,maar blijf dus last houden!als ik me bloedingen niet mee tel en nog steeds zwanger zou zijn want de streepjes testen bleven wel licht postief aan geven en namen niet af maar ook niet toe.(had er nog 1 gedaan na die digi,op de zelfder dag ,daarna niet meer)dan zou ik nu 9weken zijn.weet het dus even niet meer.hoop dat jullie me kunnen helpen,sorry voor het lange verhaal
Als je twijfelt zou ik als ik jou was voor de zekerheid toch nog een testje doen bijv. zo'n kruidvat test van 2 voor 5 euro. Als die dan positief aangeeft zou ik contact opnemen met een VK en je verhaal voorleggen. De VK zal dan ws een termijn echo plannen om je zwangerschapsduur te bepalen. Succes met het evt. testen.