naar de dierentuin en uit eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jeannet 123, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

ik heb even een vraag mijn zoontje is nu 11 weken. 4 oktober gaan we met de familie naar de dierentuin en daarna uit eten in een restaurant, tenminste dat is de bedoeling!

Wat vinden jullie hiervan? kan dat al wel de hele dag op pad en ook nog uit eten, hoe deden jullie dat?
    ik ben zooo bang dat die in het restaurant gaat huilen, het is op zich wel een makkelijk mannetje maar hij heeft avonds nog wel eens huiluurtje

graag advies?!?

groeten jeannet

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Jeannet gewoon gaan! Je mannetje kan nog lekker in reiswieg slapen als hij het nodig heeft! en er zijn vast genoeg familie leden om het te troosten!

Vaak hebben ze op zo`n dag zoveel te zien, dat slapen wel lekker gaat wat later op de dag ;)

Veel plezier!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker gaan! En als hij gaat huilen, genoeg mensen om hem te troosten toch of even met hem te lopen toch? En verder als dat nodig blijkt te zijn, je kindje overdag wat rust gunnen, dat als hij ligt te slapen, dat de andere kinderen niet telkens boven de wagen hangen zeg maar.
    Geniet ervan, een dagje buiten lopen zo is natuurlijk weer wel heel gezond voor je kleintje!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    van buiten lopen word je zoiezo moe (ook als je als kindje zijn ligt) is juist heel goed word ie makkelijk van vind ik, vaak hoe spastischer je zelf doet des te erger het is en geef je eraan toe en zeg je nou ik zie wel dan gaat alles goed, gooi alleen even die planning buiten boord en kijk naar je kind wat ie op dat moment nodig heeft dan maar een extra flesje of iets..

5. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Joh lekker doen, JUIST met zo'n kleintje kan dat lekker.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Echt doen hoor. Wij hebben Jesse ook altijd overal mee naartoe genomen, en daar worden ze heerlijk makkelijk van.
    Jesse gaat ook altijd overal mee naartoe en vindt alles prima, slaapt overal, alstie z'n natje en droogje maar krijgt.
    Vandaag istien nog de hele dag meegeweest om onze oudste zoon over te huizen. Op de heenweg ruim 2 uur in de auto, en toen de hele dag tussen de verhuisdozen... daarna 4 uur in de auto (door de file) en meneer heeft de hele dag geen kik gegeven. Ben echt trots op hem!

Oja, probeer zelf ook te geloven in hem, dat het goed zal gaan. Als je nerveus wordt, zal hij het misschien merken. Hoe relaxter jezelf blijft, hoe rustiger je kindje ook vaak is!

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Gewoon meenemen! Hoe makkelijker jijzelf ermee omgaat hoe makkelijk je kind wordt! tenminste dat is mijn ervaring! Veel plezier!

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Komt goed hoor... En als hij echt helemaal niets meer leuk vindt, maak je toch gewoon rechtsomkeert?

Heb Lena vanaf een week of 6 ook meegenomen naar werk, ze vindt het allemaal prima.

Vorige week zijn we eerst naar een verjaardag geweest, daarna naar vrienden waar ze lekker heeft geslapen, toen zijn mijn ouders haar komen halen en heeft ze daar gelogeerd, de dag erna zijn we naar een meeting van auto's geweest (bijna twee uur rijden vanaf ons) en ze heeft een geweldig weekend gehad, ongeveer vijf minuutjes gehuild in totaal.

Aan de andere kant als ze echt geen zin meer heeft gaan we gewoon naar huis...

Veel plezier :D

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Met mijn dochter kon dat op die leeftijd nog makkelijk, ze sliep gewoon als ze moe was.
    Nu gaat dat niet meer zo makkelijk helaas...

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Tijdens het etentje zou ik hem gewoon in zijn wagentje in een rustig hoekje schuiven, zodat hij lekker kan slapen. Ach, en is het echt een drama, dan kun je altijd nog naar huis, maar vaak gaat het prima.

Deel Deze Pagina