Hoi, ik wil een dagje winkelen en zal waarschijnnlijk 2 keer moeten kolven. Kan ik zo lang moedermelk bewaren in de koeltas? Het zal gaan om 6 uur. Ik wil de melk nl wel bewaren voor kdv. Weet iemand trouwens of je in de primark kan kolven? Heeft iemand anders nog tips voor goede kolfplekken? Ik ga naar Almere toe. Bedankt!!
Op mijn werk zit de melk ook de hele dag in de koeltas, ongeveer 9 uur. Ik doe er 's-ochtends van die bevroren elementen in en vries het bij thuiskomst meteen in. Dus ik denk dat 6 uur wel goed is hoor. Geen tips voor kolven in Almere. Shop ze
Als je koelelement goed koud is en je hebt een goed koeltasje, kan je er makkelijk een uurtje of zes mee voort! Ik heb weleens 8 uur gereisd emt melk in de vliegtuIgkoffer, was wel in de winter en melk was al wat kouder, maar toch. Afgelopen vrijdag had papa de dagopbrengst van mijn werk mee naar huis genomen en hij wist zeker dat hij t in de koelkast had gezet - kom ik het de volgende ochtend tegen op een plank in de keuken! Koelelement was nog steeds redelijk koud en melk was nog prima. Tasje en element van medela.
Hoi, Vandaag uitgeprobeerd! Melk was nog koud Dus dat zit wel goed. Maar het valt me wel vies tegen hoe moeilijk het is buiten de deur te kolven. Laatst was het ook lastig, maar kon ik terecht bij prenatal. Vandaag in Almere. Eerst primark, daar was geen mogelijkheid. Toen bij delifrance, kon het niet, want personeel zelf heeft ook haast geen ruimte. Toen bij c&a, maar daar deden ze een beetje kattig vond ik. Reactie was: nee, het is niet zo dat we tegen borstvoeding zijn, het is níet eerlijk tegenover andere klanten. Ik heb zelfs een eentje gesmeekt, omdat ik overal al nee te horen kreeg. Maar nee, ook dat hielp niet. Bij delifrance waren ze wel gewoon vriendelijk, ook al kon er niet. ook naar h&m geweest, aar dat was ook lastig. Uiteindelijk maar naar stadhuis gegaan. Heel aardig! Ze ebben echt een koelkast opzij geschoven en gezocht naar een ruimte! Echt top die dames. Ze zei: ja, gelukkig zijn we allemaal moeders. Ik vind et toch heel vreemd dat er buiten de deur zo moeilijk is om te kolven. Het assige is dat mij. Kolf stroom nodig heeft en geen accu heeft. Toch ben ik benieuwd hoe andere dames buiten de deur kolven. Misschien moet ik een nieuwe topic hierover openen.