Zonder de pil minimaal 7 dagen tot 14 dagen. Om ooit twee dagen niet te hebben en dan nog een dag wel. Erg prettig altijd die verassingen. Slik nu de pil door ivm heftige buikkrampen die gepaard gaan met mijn menstruatie. Een keer per half jaar las ik een stopweek in.
Precies dit. En dag 2 en 3 is dan ook wel zo'n bloedbad dat ik echt om de 30min naar de wc moet rennen voor een nieuwe super plus tampon en soms ook nog kraamverband erbij om doorlekken te voorkomen. 😓
Dag 1: een beetje Dag 2-3: iets meer, maar nog steeds goed te doen Dag 4: eigenlijk niks meer, soms opeens nog een klein beetje Klaar... Voor mijn zwangerschappen was het nog minder... Nu wel heel erg onregelmatig
Bij mij is het korter geworden sinds ik van onze dochter bevallen ben. Heb een koperspiraal en was juist bang voor veel bloedingen en lange menstruatie. Gelukkig bij mij niet het geval Ik ben nou zo'n 4 dagen ongesteld met dag 2 en 3 echte bloedingen. Dag 1 en 4 erg weinig...
8 a 9 dagen. dag 2 en 3 zijn bij mij altijd erg hevig waardoor ik me elk half uur moet verschonen en ik echt de hele dag nacht verband nodig heb. de rest van de dagen kan ik af met normaal verband maar wel elk uur tot anderhalf uur vervangen.
10-14 dagen. Jammer maar helaas ook met spiraal. Na het erin zetten 7 maanden continue gevloeid. Van heftig naar druppels maar nooit genoeg om zonder maandverband te lopen. Nu dus 14 dagen op, 14 af. Blegh!
Bij mij duurde het zo'n 4 dagen waarvan de 2e dag behoorlijk heftig, maar niets in vergelijking wat ik hier lees! Nu nergens meer last van, heb sinds 4 maanden de prikpil en enkel de eerste maand nog af en toe een spikkel bloed gezien.
Wat geweldig zeg! Hier had de gyn het bij mij ook over. Ik heb nu dus al een pil met heel veel hormonen (microgynon 50), maar hier reageert mijn lichaam dus niet meer voldoende op. Heb jij verder geen klachten van de prikpil?
Uhm 3 dagen waarvan dag 1 het ergste en de andere 2 dagen bijna niks ! Vind het zelf soms ook vreemd hihi ! Vroeger ook 5 dagen en vollop bloeden ! X x
Ik ben tot wel 7 dagen aan het aanmodderen hoor.. HAAT!! hihi Ik heb spastische darmen.. en vooral die maken menstruatie voor mij hells.. die gaan namelijk onwijs opspelen tijdens menstruatie en dan kan ik letterlijk flauw worden van de steken in me darmen dus eigenlijk... Heb er regelmatig zelfs koorts van.. Maar goed.. it's a girl thing he...