Hallo, Esmee is vorige week gemeten en gewogen en haar lengte is nu 82cm. Het cb vond dat ze extreem lang is Hoe lang waren jullie ukkie's met 14 maand?
Hai, ons dochtertje is vanochtend gemeten bij het cb en is bijna 86 cm lang. Ze is nu net 15 maanden. Het is idd lang, maar mijn man en ik zijn ook geen kabouters. Bovendien wat doe je eraan?
Volgens mijn eigen centimeter is Liam nu 76 cm. Maar van Liam zeggen ze dat het een kleintje is..... dus wat willen ze nou?
Overmorgen meten en wegen weer, de 14 maanden controle. Maar ik heb het idee dat hij qua lengte ook wel aardig richting de 82 cm zit.
Fenna was met krap 12 maanden al 83 cm. (en 10,2 kg) Ze moet binnenkort weer heen. Ben ontzettend benieuwd, want volgens mij is ze alweer flink gegroeid. Fenna zit bovenin de curve, maar ze noemen haar gewoon een lange dame. Een woord als extreem nemen ze hier niet in hun mond.
Extreem lang? Mijn zoontje is nu 8 maanden en is 84 cm. Dan zal dan volgens je CB buitenaards lang zijn. Mijn CB krijgt er geen grote ogen van, dus zal dat wel meevallen.
Dochter hier was met 14 3/4 mnd 72cm. Maar zij zit onder het onderste lijntje, altijd al gezeten. Ze groeit gewoon netjes en het cb is tevreden over haar.
Dat lijkt me toch wel extreem. Dax was met 8 maanden 75 cm en dat is al héél lang. Kan me niet voorstellen dat jouw cb 84 dan normaal vindt?
Toch vinden ze het niet extreem. Ik krijg verder nooit opmerkingen dat hij extreem lang is. Uiteraard valt het op, maar het is geen reus om te zien of zo. Hij zit op de bovenste lijn, dus nog wel binnen de perken. Hij was bij de geboorte 56 cm en groeit gewoon eigenlijk gewoon naar verwachting. De groei zal niet meer zo hard gaan als hij rond een jaar is, dus het zal allemaal wel loslopen.
Dax zit ook precies op de bovenste lijn, hanteren ze dan andere curves...? Hij was overigens 55 cm bij de geboorte.