Geen idee, het zal dan wel. Er gaan in ieder geval geen alarmbellen rinkelen daar. Ik vind het niet zo vreemd. Ik was ook lang toen ik zo jong was, toch ben ik nu maar 1,68. Het zegt dus niks over de uiteindelijke lengte.
Apart, mijn ventje was met 8 maanden 77,5 cm. En hij zat toen boven de lijn. Overigens is hij sindsdien 'maar; 1,5 cm gegroeid. Hij is nu 79 cm. OT: je meisje lijkt me met 82 cm niet extreem lang hoor. Je ziet het al aan de antwoorden hier. Overigens vind ik het altijd irritant als het cb woorden als 'extreem' gebruikt. Dat klinkt alsof het niet helemaal normaal is. Maak je dus totaal geen zorgen. Ze is niet klein, maar ook geen reuzinnetje
Vrij gemiddeld dus! Dat mens van het cb ging zelf aan de assistente navragen of Esmee wel mee werkte met meten Tis gewoon een lekker grietje en daar gaat het om! Bedankt voor jullie reacties.
Vraag me ook af of ze andere curves gebruiken, want mijn zoontje zat ook op de bovenste lijn met 8 maanden, maar was toen 76 cm.
Hannah was met 14 maanden 86 cm (en 12 kg). Te lang en te zwaar, was het commentaar. Nou, stuk eraf en aan de Sonja Bakker dan maar.
Ja, idd! Op ons CB zeggen ze ook dat lengte en gewicht niets met elkaar te maken hebben Zeker nog nooit van BMI gehoord?
2 uur geleden gemeten en gewogen (Jelle is nu 14 maanden en 10 dagen): 82 cm en 12 kilo. Hardstikke netjes, volgens het CB, Jelle volgt ook al vanaf de geboorte netjes dezelfde lijn; geen plotselinge pieken of dalen zeg maar.