Hoe lang met eerste maat luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Daphne, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb zojuist 3 pakken pampers new baby gehaald. Ze waren in de aktie voor 3 halen 2 betalen, dus ik dacht, ik kan ze maar vast in huis hebben. Nu vraag ik me alleen af: hoe lang doe je met het kleinste maatje?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, meteen nog een vraag. Nu zie ik dus dat het maat 2 is (mini): 3-6 kg. Nog kleiner is toch niet nodig, of wel?

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ligt eraan hoe zwaar je kindje is.. Vaak is het advies om toch 1 a 2 pakken newborns in huis te halen (en in 1 van de babydozen zit in ieder geval al 1 pak) Onze hummel kan de newborns voorlopig nog wel aan, en helaas zijn deze nooit in de aanbieding :)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee idd... pampers vallen best groot, veel groter dan bv kruidvat newborn. Iman kan volgens mij nog een hele tijd met pampers new born doen.
    Zijn helaas idd nooit in de aanbieding :(

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    jawel hoor sweetangel.. vorige week heb ik 3 pakken gekocht en 2 betaald bij Etos..

6. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    iris had luiers 3- 6 kilo, (libero) daar ben ik nu doorheen....ik heb nu huggies...(5 - 9 kilo???) en daar verzuipt ze nog in.... en terwijl ze 6,5 kilo is.....

die huggies waren van de week bij de trekpleister in de aanbieding ( ik heb ze volgens mij ook bij schlecker gezien) heb je 99 luiers voor 15 euries.... zitten in zo'n grote doos..... misschien een tip......

7. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb van de pampers newborn 2 pakken staan en 1 pak van het kruidvat merk voor newborn baby's. Ik ga even kijken welke het beste bevallen.

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Bij de Etos was er een aktie van pampers 3 halen en 2 betalen.
    Daar zat newborn ook bij, ik heb er 3 pakken pampers voor de prijs van 2 €10,00.

Oh ja bij de A&H hebben ze nu ook dezelfde aktie. :D

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka woog bij de geboorte 2,5 kg en ik heb zeker 2 maand gedaan met de newborn's van pampers.
    Met maatje nr. 2 heb ik maar een maand kunnen doen en nu zit ik een maandhalf op maat nr. 3 en die gaan nog steeds prima, ondertussen is ze bijna 5 maanden.

10. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Ik had 2 pakken new born maar die waren al gauw te klein....
    Ondertussen heb ik al maat 3 van pampers voor Romy :confused: !!!
    En mevrouw is pas 7 weken hahaha.
    Maar ik moet ook wel zeggen dat ze best groot is hoor :) .
    Ze weegt nu iets meer dan 5kg, en is 56 cm.

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik heb 4 pakken new born liggen....
    verder maatje 2 :)

bij dirk van den broek zijn new born trouwens het goedkoopste.. 4.50 p.s.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  13. ligt er maar net aan hoe groot je kindje eruit komt en hoe hard ie groeit, maar als je gewoon 1 pak koopt, koop je nieuwe zodra de kleine eruit is, winkels zijn tegenwoordig zolang open, dat het niet nodig is voor die tijd een grote voorraad aan te schaffen

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik was bij de etos en ze zeiden tegen mij alleen de groene en de paarse zijn in de aanbieding, de gele niet :confused: :confused:

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Wat een onzin!! alle merken van pampers !! Jammer dat je dit koopje gemist heb.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de pampers (gele) waren 2 weken terug of vorige week in de aanbieding bij Etos en toen waren de groene niet in de aanbieding, die zijn nu in de aanbieding zag ik. ik heb 3 weken terug ze bij de c-1000 mee genomen daar waren ze ook 3 halen 2 betalen. ik hoop alleen dat ik er niet te veel heb gekocht want ik heb nu best wel eenvoorraadje op zolder liggen, het is wel waar dat de winkels tot laat open zijn maar nu was het een aanbieding en het is allemaal al duur genoeg.
    Er is trouwens wel een maatje 1 die verkopen ze alleen bijv, bij prenatal dat is 2 tot 4 kilo dus echt prematuren pampers zijn dat nog kleiner en liever dus.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb maatje 1 al in verschillende winkels gezien niet alleen bij de prenatal. bij de trekpleister heb ik gister een pak gekocht en de dirks drogist en bas van der heijden verkopen ze ook.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb geen maatje 1 gekocht want die zijn wel heel klein, en ik hoop gelijk in maatje 2 te kunnen, een 5 pondertje krijg ik hoop ik minimaal, en anders stuur ik mijn hubbie wel om een pak.

19. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi
    Ik heb toen Danischa thuis kwam, 1 pak premature gehad( ja ze zijn nog kleiner :) ) En 1 pak newborn. En daarna ben ik op de mini over gegaan nummer 2 geloof ik, deze heb ik wel een paar weken gebruikt.
    Inmiddels gebruik ik europrofitluiers van de kruidvat, zijn weer iets voordeliger maar zeker wel goed. Mijn ervaring was wel trouwens dat de pampers juist kleiner zijn dan die van kruidvat of bv huggies (die zijn welerg groot )

20. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dit klopt dan weer niet... Als je op die site kijkt, dan kosten de pampers new baby (nr1 dus) bij de albert heijn € 5,89!!! en ze zijn maar € 4,99. (ik heb ze vandaag daar gekocht, en de actie 3=2 geldt officieel pas vanaf newborn nr2! ik heb geluk gehad, want ze hadden het bonus aanbieding kaartje verkeerd opgehangen.) En volgens Sjarrel kosten ze bij Dirk € 4,50 en volgens die site € 5,29....

Deel Deze Pagina