Luierpakjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Suusje76, Aug 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Misschien een domme vraag hoor, maar ik zit er al een tijdje over na te denken.

De luierpakjes zijn nu bij de Hema in de aanbieding en ik wil ze graag kopen, maar ik vraag me af of ik rekening moet houden met lange mouw, korte mouw of zonder mouw. Wat is handig, wat is praktisch? En wat heb je nodig?

Ik ben in december uitgerekend en heb dus vooral voor de winter kleertjes nodig.

Groetjes Suusje

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Je hebt het over rompertjes he? Ik koop ze zonder mouwen. Er gaan tenslotte toch nog kleertjes overheen. En probeer maar eens bij jezelf iets met langen mouwen over iets anders met lange mouwen heen te trekken, dat is niet altijd even handig.

3. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Inderdaad Daphne, zo heb ik ook geredeneerd. Lijkt me zo strak gaan zitten 2 lange mouwen over elkaar. Rompertje met een kort mouwtje kan volgens mij ook wel. Heb er wel een paar met lange mouw hoor. Daar stonden nml van die leuke afbeeldingen op. Als het niet zo koud is kan daar wel alleen een vestje overheen. Maar ja, echt deskundig ben ik natuurlijk nog niet op dit gebied... :D

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Ik heb een paar rompertjes met lange mouwen en daar maak ik nu al dankbaar gebruik van... Het kan met die regenbuien best fris zijn voor Nikki dus lekker een romper met lange mouwen en een shirtje (DUN) erover.. Onder zo' n velourspakje zal ik ook geen lange mouwen romper doen ;) Maar die zal ik nu ook nog niet aantrekken, daar is het me toch nog teveel zomer voor :)

5. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Beide zijn inderdaad handig. Zonder mouwtjes heeft hij vaak onder zijn pyama aan, met korte en lange mouwen onder zijn kleren of als kledingstuk, ligt een beetje aan het weer.

6. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb de korte mouw en geen mouw...... die vind ik zelf ideaal....

iris heeft 1 met lange mouw en die heeft ze nog nooit aangehad....

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik moest van het kraamcentrum voor Lisa toen de rompertjes met lange mouw moeten kopen.. Ze is in november geboren..

8. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb verschillende rompertjes, rompertjes zonder mouwen, rompertjes met korte mouwen en ook een paar met lange mouwen. Die met lange mouwen ga ik gebruiken om onder een vestje te dragen.

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Deze puk word in de winter geboren dus ik koop nu in de kleinste maatjes lange mouw... wij stoken nooit zo hard in de winter (heb al zo;n droge huid) dus dan doe ik ze liever een laagje extra aan

10. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben ook in de winter uitgerekend en ga denk ik van alles wat kopen. Dus zonder mouwtjes, met korte en met lange mouwtjes. Dan zit ik altijd goed als beginnelingen-moeder :) :) :)

11. Suusje03

Suusje03 Actief lid

Feb 11, 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Heb bij m'n dochter zowel lange als korte mouwen-rompertjes gebruikt.(geboren 27-11-03) Korte mouw is idd handiger met aantrekken. Maar met een lange mouw kan je er leuk een t-shirtje of spencertje over doen zodat je de lange mouwtjes nog ziet.

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik moest toen een hele lijst hebben van het kraamcentrum en achteraf lag de helft ongebruikt in de kast.
    toen moest je nog van de strikhemdjes en truitjes hebben.
    ik neem nu gewoon wat rompertjes met korte mouw. er gaat iets met lange mouw overheen,en ik heb ook van die pakjes met extra vestje. en het kindje moet het ook niet te warm hebben.
    en wat je te kort hebt, kan je altijd nog bijhalen op dat moment.

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik gebruikte toen de dames net geboren waren al rompers met lange mouw, en met dit weer heeft isa ook weer een romper met lange mouw aan. Je kunt er alle kanten meeop. Jurkje erover, t-shirtje erover etc.
    en de mouwtjes zitten niet echt strak.

Kwebbel

14. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga denk ik ook van alles een beetje kopen.
    Groetjes Suusje

Share This Page