Grote kussens

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

We hebben een bedbamk gekocht, zo'n grote houten van de ikea. HEMNES Bedbank met 3 lades - IKEA

Nu wil er grote, donderbruine of zwarte kussens voor kopen zodat we er comfortabel op kunnen zitten. Het moeten vrij grote, dikke kussens zijn. Bij de ikea hadden ze niets en ik kan elders ook niets vinden. Wie weet waar ik zulke kussens voor niet al teveel geld kan krijgen? Anders vraag ik een vriendin of zij ze wil maken, maar ik wil ze nu! :D

2. singa

singa Niet meer actief

Wij hebben onze kussens bij de woonexpress gekocht. Daar hebben ze veel verschillende ook verschillende formaten. Misschien vind je daar iets wat bij jullie past?

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hey meid

Erg leuk bankje! Is dit ter vervanging van jullie grote bank?? ben benieuwd!

Wij hebben toen onze grote kussens (70 * 70 ) bij ikea gekocht, alweer tien je geleden btw.
    Misschien dat je nog wat vind op marktplaats.

Goedkoopste is ze zelf naaien denk ik. Weet nog wel een mooi goedkoop stoffen zaakje in Veldhoven.

Grts en tot volgende week!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi Jinne, is idd ter vervanging van die grote bank, die stortte echt in elkaar. Misschien dat Angela tijd heeft ze te maken.
    Tot volgende week, we bellen nog wel even!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij de trendhopper hebben wij laatst kussens gekocht voor in de bank... deze zijn stukken steviger dan de ''normale'' sier kussens... De kussens en de hoezen koop je los... Ik weet alleen niet meer welke maten ze allemaal hadden.

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Je kunt in Veldhoven ook stevige schuimkussen krijgen die je zelf op maat kunt maken.
    Ik zou ze voor je kunnen maken maar heb pas over een paar weken tijd ben ik bang. Dan kun je beter Angela vragen ;)

Grts

7. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leenbakker?

Deel Deze Pagina