Hoi, Ik was of ben 6 weken zwanger Afgelopen donderdag kreeg ik wat lichte kramp en toen ik daarna naar de wc ging had ik best wat (helder rood) bloed verloren, ook 2 stolseltjes waren er in het toilet gevallen Vanaf dat moment af en aan heel lichtelijk buikkramp gehad (dit maar tot de volgende ochtend) en wat bloedverlies, steeds helder, maar niet heel veel. Gister nog maar heel minimaal en vandaag is het over. Ik ben nog wel steeds enorm misselijk. Dit was de dag van de vermoedelijke miskraam wat minder maar de laatste 2 dagen lijkt het juist erger. Mijn borsten doen ook nog steeds pijn, wel wat minder dan eerst maar nog steeds erg gevoelig. Wat denken jullie.. Klinkt dit als een normale klachten en normaal bloedverlies bij een miskraam op deze termijn? Is het normaal dat ik nog steeds zo misselijk ben? Of zou het helemaal geen miskraam zijn? Ik ging ervan uit dat stolsels sowieso geen goed nieuws zijn.
Wat naar dat je bloedverlies hebt gehad en nu in onzekerheid zit. Nu nog steeds last van of is het bij die ene dag gebleven? Ik zou als ik jou was je verloskundige bellen en vragen of ze een echo willen maken. Dan heb je uitsluitsel. Heel veel sterkte, hopelijk zit het toch nog goed.
hoi, je had in je andere topic volgens mij ook al het advies gehad de VK te bellen. Heb je dat al gedaan?