hoe lang misselijk na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Torvi, 6 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torvi

Torvi Lid

22 jan 2020
    68
    41
    18
    Vrouw
    Hoi,
    Ik was of ben 6 weken zwanger
    Afgelopen donderdag kreeg ik wat lichte kramp en toen ik daarna naar de wc ging had ik best wat (helder rood) bloed verloren, ook 2 stolseltjes waren er in het toilet gevallen
    Vanaf dat moment af en aan heel lichtelijk buikkramp gehad (dit maar tot de volgende ochtend) en wat bloedverlies, steeds helder, maar niet heel veel. Gister nog maar heel minimaal en vandaag is het over.

Ik ben nog wel steeds enorm misselijk. Dit was de dag van de vermoedelijke miskraam wat minder maar de laatste 2 dagen lijkt het juist erger. Mijn borsten doen ook nog steeds pijn, wel wat minder dan eerst maar nog steeds erg gevoelig.

Wat denken jullie.. Klinkt dit als een normale klachten en normaal bloedverlies bij een miskraam op deze termijn?
    Is het normaal dat ik nog steeds zo misselijk ben? Of zou het helemaal geen miskraam zijn? Ik ging ervan uit dat stolsels sowieso geen goed nieuws zijn.

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Wat naar dat je bloedverlies hebt gehad en nu in onzekerheid zit. Nu nog steeds last van of is het bij die ene dag gebleven? Ik zou als ik jou was je verloskundige bellen en vragen of ze een echo willen maken. Dan heb je uitsluitsel.
    Heel veel sterkte, hopelijk zit het toch nog goed.

3. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    hoi, je had in je andere topic volgens mij ook al het advies gehad de VK te bellen. Heb je dat al gedaan?

4. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Zou idd even verloskundige bellen. Misselijkheid kan nog even blijven na miskraam.

Deel Deze Pagina