net ruim 2 weken gestopt...en per ongeluk zonder gedaan!oeps

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door relin, 26 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    Donderdag 14 september ben ik helemaal gestopt met de pil, maandag 18 september werd ik ongesteld maar heb afgelopen zondag 24 september 'het' per ongeluk zonder voorbehoedsmiddel gedaan!
    We zouden eigenlijk nog een maand of twee mijn cyclus afwachten.
    Maar mijn vraag is, ik heb nu namelijk al twee dagen (na zondag )zo steken in rond mijn schaamstreek en heb het steeds behoorlijk warm, zweet me eigen rot, zou het kunnen dat het nu al raak is? of zouden het verschijnselen zijn van het ontpillen?

liefs relin

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    relin, het lijkt me wel erg vroeg voor zwangerschapsverschijnselen. maar het kan wel zijn dat je nu je eitje voelt.

3. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    ik weet het ook haast geen zwangerschapverschijnselen kunnen zijn, maar stel dat ik het eitje nu voel, zou ik dan van afgelopen zondag nog zwanger kunnen raken?

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja, kan. :D

5. relin

relin Lid

3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    ik zou het ook helemaal niet erg vinden als het zo zou zijn, alleen moet dan wel met foliumzuur gaan beginnen of niet? en stoppen roken natuurlijk wat nog niet helemaal wil helaas.

maar is het niet een beetje vroeg om me eitje nu al te voelen? het is namelijk net een week geleden dat ik ongesteld ben geworden!

Deel Deze Pagina