hoe lang moet een pil uit werken?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door French, 13 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    bij mij duurde het in eerste instantie bijna 6 maanden voor ik ongesteld werd! en mijn menstruatie isnu nogsteeds na 1 1/2 jr zeer onregelmatig.. iedereen zit weer anders in elkaar :(
     
  2. Lieverd

    Lieverd Bekend lid

    12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Het enige wat we kunnen doen is afwachten en af en toe nog eens testen.
     
  3. Arwen

    Arwen Actief lid

    23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Yup je geduld word zeker op de proef gestelt...had net zwangerschapstesten besteld hihi ach zijn lang houdbaar dat scheelt.ben erg benieuwt hoe het nu gaat lopen, nu 3 dagen ongi en was vergeten hoe het ook maar weer was,en hoe lang ik ongi blijf. het was erg snel van oooooja pfffff.Het is echt denk ik 2 en half jaar geleden dat ik het zo erg heb gehad, maar was wel blij dat het kwam, begon me zorgen te maken, en nu AFWACHTEN hoe het de volgende keer gaat..
    Zit het lichaam raar in elkaar he ;) hihi
     
  4. Ilona1977

    Ilona1977 Nieuw lid

    12 mrt 2006
    3
    0
    0
    Marketing Staff
    Rotterdam
    Ik gebruik al 13 jaar Marvelon (sinds een aantal jaar Microgynon 30 omdat dat hetzelfde schijnt te zijn, maar goedkoper)... maar nu ben ik dus mijn huidige strip 2 dagen te laat begonnen. Ik was daardoor volgens de calculator op deze website op 5, 6 en 7 maart voornamelijk vruchtbaar en op deze dagen hebben mijn man en ik JUIST gemeenschap gehad (onveilig).
    Hoe groot is nu toch de kans dat ik zwanger ben? Ik heb sinds 5 dagen nu enorme gevoelige borsten en ik moet pas 22 maart ongesteld worden. Ook heb ik last van lichte krampjes in de zijkanten van mijn baarmoeder.
     
  5. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb vanaf mn 17e de pil geslikt (stediril 30) In december gestopt en al 3x een heel regelmatige cyclus gehad van om de nabij 27 dagen.
    Dus ook ik heb geen last van het ontpillen gehad. Nadeel is dat ik wel weer veel last heb van buikpijn bij de ongesteldheid.
    Groetjes Mona
     
  6. Niet meer actief

    Mijn huisarts vertelde me dat het wel 6 maanden kan duren bij sommige, ik kreeg eigenlijk gelijk al een regelmatige cyclus van 28 dagen!
     
  7. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en heb tot nu toe 2 cyclussen van 28/29 dagen gehad. Nu ben ik 2 dagen overtijd. Nog geen idee welke kant dit op zal gaan. Misschien is mijn cyclus deze maand wel wat langer. Het kan inderdaad met het ontpillen te maken hebben.
     
  8. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik ben 1 januari (halverwege mijn pil) gestopt.
    4 dagen later werd ik ongesteld, en daarna is het gewoon gegaan, zoals het normaal ook altijd is geweest.
     
  9. blossom

    blossom Lid

    9 mei 2006
    36
    0
    0
    Boekhoudkundig medewerkster
    Almere
    Hoi, ook ik heb het duidelijk aan me lichaam kunnen merken dat ik gestopt ben met de pil.

    Heb ook een dag naast de buikpijn een soort spierpijn gevoel gehad in mijn benen (heel vreemd). Kon er gewoon niet van slapen.

    Zijn er mensen die die verschijnselen misschien ook hebben gehad.

    De nawerkingen van de pil zijn bijna nog erger dan de bijwerkingen.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes :D en allemaal heel veel succes. :D
     
  10. blossom

    blossom Lid

    9 mei 2006
    36
    0
    0
    Boekhoudkundig medewerkster
    Almere
    Hoi Ilona, :D

    Als je 2 dagen later bent begonnen met je pil heb je volgens mij echt een kans om zwanger te raken.

    Er mag namelijk zover ik weet niet meer dan 7 dagen pauze tussen je laatste en je eerste pil van de strip zitten.

    Maar ik zie ook dat je 22 maart ongesteld moest worden.

    En (als ik zo vrij mag) ben je nog ongesteld geworden :(:
    Laat je het me weten ben heel erg benieuwd :)

    Groetjes :D
     
  11. buddah12

    buddah12 Lid

    7 mei 2006
    6
    0
    0
    oostburg
    hoi ik heb een vraagje.
    weet iemand hoelang het ongeveer duurt voor dat je menstruatie weer op gang komt na de mirena .
    ik heb hem 3 april laten verwijderen ben toen gelijk ongesteld geworden.
    Maar nu is er nog steeds geen menstruatie te zien heeft iemand hier ervaring mee ? :rolleyes: voel me wel flink beroerd maar test was negatief
    liefs nathalie
     
  12. buddah12

    buddah12 Lid

    7 mei 2006
    6
    0
    0
    oostburg
     
  13. Wendy160898

    10 apr 2006
    90
    0
    0
    Bediende
    Landen
    Ben op 6 april met mijn pil gestopt en heb goed mijn eisprong gevoeld. Maar toch ben ik al 4 dagen overtijd.
    Had ik dat op voorhand geweten, was nooit met de pil begonnen.
    Ik nam mercilon, weten jullie of dit een zware pil is ??
     
  14. buddah12

    buddah12 Lid

    7 mei 2006
    6
    0
    0
    oostburg
    Hoi Hoi joepie ik ben ongi
    ben zo blij liefs nathalie
     
  15. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Bij mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik zwanger werd
     
  16. buddah12

    buddah12 Lid

    7 mei 2006
    6
    0
    0
    oostburg
    weet iemand hoe ik mijn cyclus banner kan vervangen
     
  17. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    deze wissen en gewoon een nieuwe plaatsten
     
  18. Free

    Free Lid

    12 mei 2006
    17
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

    Ook ik ben hevig aan het ontpillen, ben eind januari met de pil gestopt en eind april eindelijk weer eens ongesteld geworden, nu zou ik dus weer ongi moeten worden, maar nog niks... weet nu natuurlijk ook niet goed of het beetje regelmatig is geworden of dat ik misschien wel weer 3 maanden moet wachten! :(

    Pffff
    Free
     
  19. winnie89

    winnie89 Actief lid

    19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi ik ben in april gestopt toen afgewacht wanneer ik weer ongesteld werd, en daar zat precies 28 dagen tussen.

    Terwijl ik al jaren een 3 fase pil gebruikt dus is mijn laatste pil erg licht.
    Vandaar ook een snelle ongi denk ik. En nu maar afwachten wanneer we zwanger gaan worden. Heb ik echt zin in. groetjes alle
     
  20. Boterkoek

    Boterkoek Bekend lid

    19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik was in 2005 gestopt met de pil. Mijn ongesteldheid kwam toen erg moeilijk op gang. Drie maanden niet, toen ongesteld.. Toen weer drie maanden niet. Toen ben ik Vrouwemantelpillen gaan slikken. Ongesteld. En nu heb ik een keurige cyclus! Ongeveer 28 dagen erna, ben ik ongesteld geworden, dat was twee dagen geleden. Hopen dat de volgende cyclus ook weer regelmatig komt, anders ga ik weer aan de vrouwemantel.

    Liefs
    Sinnamon
     

Deel Deze Pagina