Nouja dat is mijn vraag eigenlijk... Zit rond de eisprong maar om nou elke keer met je benen in de lucht en een kussen onder je kont een half uur te blijven liggen... Moet dat echt of is dat een fabeltje? Een vriendin van mij heeft dat volgens mij niet gedaan en is ook gewoon zwanger geworden, 2x zelfs... Ben benieuwd!
Volgens mij hoeft het niet.. En als je het toch wilt, dan is 10 min volgens mij lang zat. Ik doe het ook hoor hihi Maar niet langer dan 10 min..
Oke, maar dat verhaal van zwaartekracht dan? Als je gelijk opstaat erna, loopt het er bij mij idd ook direct uit. Heeft het dan wel tijd om bij je ei te komen?
degene die zwemmen zwemmen tegen de zwaartekracht in dat is geen probleem. ik ben zwanger geraakt onder douche
Hahaha! Gaaf! Dus zelfs als je staat en het er weer gelijk uitloopt, kunnen er zaadjes bij het eitje komen? Dat verschilt waarschijnlijk weer per persoon...
precies, je partner zit al diep in jou en het spuit er nog es uit dus er komt altijd wel een paar eitjes door hoor
Ik doe het altijd wel, toch voor de zekerheid haha. Inderdaad het idee met de zwaartekracht. Als ik 10 min blijf liggen dan loopt het er pas na een paar uur uit als ik loop/sta. En als ik meteen opsta, dan loopt het er meteen uit.. Dus het heeft (bij mij) wel werking of het er sneller uitloopt of niet.. Maar of het nodig is?
Ik heb in de maand dat ik zwanger werd van dochterlief een uur gelegen (die 10 maand ervoor niet) en nu deze maand ook een half uur tot 3 kwartier en..................zwanger!
Ik denk dat het vooral jezelf soms kan geruststellen dat je er alles voor doet om zwanger te worden, maar of het echt helpt? Bij mijn vorige zwangerschap is het niet nodig geweest...
Is echt niet nodig om te blijven liggen wat terug loopt is vocht, de zwemmers zijn allang weg ik ben ook niet blijven liggen en in 1 ronde raak
Na het vrijen is even blijven liggen sowieso fijn vinden wij. Even naknuffelen en kletsen. Dan ben je al gauw weer 10 minuten verder. Ik heb geen kussen onder mijn kont gedaan, alleen een handdoekje tegen de vlekken.
hey meiden, volgens het boek zwanger worden zwemmen de zaadcellen nooit direct naar het ei. ze moeten eerst door het slijmvlies van je baarmoedermond. wat er eigenlijk gebeurt is dat er heel veel zaadcelletjes aan je baarmoedermondslijmvlies blijven "plakken" en die blijven daar een paar uur tot een paar dagen zitten totdat het slijmvlies toegankelijk wordt voor de zaadcelletjes. het "spuit" dus nooit meteen door de baarmoedermond de baarmoeder in hup omhoog. daarom hoef je ook niet te blijven liggen. je kunt alleen denken, hoe meer zaadcelletjes daar zo lang mogelijk in de buurt liggen des te beter. er wordt ook afgeraden je te wassen met een vaginale douche. (inwendig) want dat zou de zaadcelletjes kunnen verwijderen. bij mij is het zo dat of ik blijf liggen of niet (ik doe het 5 tot 10 min, daarna wil ik naar de wc) het loopt er altijd uit als ik opsta, het zit gewoon in je vagina.
Of het helpt geen idee.. hier nog niet in ieder geval. Ik blijf altijd liggen (vind het heerlijk om erna lekker samen in slaap te vallen) maar nog niet zwanger.