Alweer 20 week zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dwarrel, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwarrel

Dwarrel Lid

1 aug 2008
    87
    0
    0
    Hoi Meiden.

Morgen ik alweer 20 week zwanger de tijd vliegt zeg.
    Ik weet nog wel dat ik hier mijn eerste zwangerschapstest toonde hihih ben ik nou wel of niet zwanger het is zo,n vaag streepje.
    Nou dan gooien we er toch nog 4 tegen aan tot we een vette streep zien hihhiih.

Ik kan niet wachten tot de kleine gaat schoppen ik heb volgens mij wel een x een plopje gevoeld.
    Maar dan twijfel ik toch nog.
    Het is onze 2e zwangerschap en ze zeggen wel dat je de 2e sneller kunt voelen.
    Mischien fixeer ik mij er wel teveel op.

Hebben meer meiden dat?.
    Elke zwangerschap blijft spannend.

Dwarrel :D

2. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

hey hey, gefeliciteerd :D op de helft :D hihi ja misschien is het je kleintje wel... voor mij is het de eerste zwangerschap en voelde mn meisje voor het eerst met 18 weken :) dus denk wel dat et je kleintje is...
    XxXxX

3. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    LEUK HE! Ik ben ook over de 20 wekengrens heen. JOEHOEOEOEOEOEOE.
    Ik heb haar wel al verschillende keren gevoeld. Maar mijn placenta ligt voor mijn buik, dus nog niet echt veel.

Nou nog 20 weken te gaan! Als ze net zo snel gaan als de vorige dan zijn we zo klaar!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja tijd vliegt opeens voorbij zo he! Ik ben ook alweer ruim in de 22weken! Ik heb de kleine al wel gevoeld, hij blijft nu steeds schoppen haha Ik zat eerst ook heel goed te concentreren op mn buik of ik het voelde, ik probeerde het daarna maar keertje met de bola (belletje aan lange ketting) en daar reageerde hij heel sterk op! Misschien leuk voor jou om te proberen?

Succes! We zijn in ieder geval al over/op de helft ;)

5. Dwarrel

Dwarrel Lid

1 aug 2008
    87
    0
    0
    Roozjuh waar is zo'n bola tekoop dan?.

Ik moet ook gewoon geduld hebben hahahah. :D

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zo'n beetje in elke babywinkel denk ik

7. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik ben ook net 20 weken :D
    Ik vond de eerste tijd kruipend voorbij gaan...maar nu :confused: er is zo al weer een week voorbij zonder dat ik het echt door heb!
    Het is onze 2de en ik heb nu bewust voor zwangerschapsyoga gekozen want anders ben ik bang dat ik zometeen bevallen ben en helemaal niet stil heb gestaan van het wonder in mijn buik.
    Kan ook niet wachten tot mijn verlof, heerlijk keutelen thuis in de zomer :D

8. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Hoi hoi,

Ik ga maandag voor de 20 weken echo ben zo benieuwd.
    En dan schiet het op ik vind het nu al snel gaan.
    Ik heb al 2 kids maar het lijkt wel of de tijd nu sneller gaat.
    Ik kan ook niet wachten totdat ik verlof heb dan kan ik nog even lekker wat dingetjes gaan doen en het is dan lekker weer.

De kleine is al druk bezig in de buik mijn vriend heeft het ook al gevoeld dat was echt zo leuk.

9. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ja de tijd gaat nu heel snel. Volgens mij ben ik op deze site terecht gekomen toen ik rond de 4 weken zwanger was, nu ben ik al over de 24 weken!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zat al op de site voordat ik zwanger was, lekker rond neuzen terwijl ik zwanger probeerde te worden :) ik niet weten dat het in 1x raak was haha. toch leef ik nog steeds in ongeloof. kennen jullie dat ook? buik word steeds dikker, kleine voel je schoppen, je hoort het hartje en ziet de kleine op de echo maar toch geloof je het nog niet helemaal :) of ben ik de enige? haha

11. sweetnesey

7 nov 2008
    77
    0
    0
    Breda
    Nee hoor je bent niet de enige.
    Het is en blijft toch een wonder en als je er over na denkt is het ook wel raar dat zoiets in je buik kan groeien.
    Van zo iets heel kleins naar een echt mensje.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Lekker he! op de helft. Ik keek er erg naar uit en het was voor mij echt een mijlpaal. Al op de helft. Op naar de 40 weekjes.

Deel Deze Pagina