mijn vraag luidt; hoe groot is de kans dat je zwanger raakt door voorvocht? zijn er dames die door voorvocht zwanger zijn geraakt? ben erg benieuwd
ik deze maand 2x 1x was wel in me vruchtbare periode maar nou blijft me menst. al 5dgn weg en nog niks te bekennen. gisteren neg. zw-test ik weet niet wat ik moet denken ik denk het haast niet, maar ik weet het niet. ik denk ik vraag het aan de zwangere dames hier, wie weet
Het is geen risico die je moet nemen. Wij hadden namelijk niet verwacht zwanger te zijn, in de maand dat ik wel zwanger bleek. We hadden wel gevreeen maar niet tot het einde. En toch bleek ik zwanger.
je menstruatie kan ook uitblijven door stress he ik zou rustig af blijven wachten en als het al te lang uitblijft en nog steeds negatief test dan even bij de huisarts langs
Stress kan inderdaad je menstruatie uitstellen. Als je over een week nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen en anders even naar je huisarts gaan.
Hi, Bij mij is het wel zo gegaan deze keer. En dit is de eerste keer dat ik zwanger ben na 10 jaar pil gebruik. (was wel al ruim een jaar gestopt met de pil hoor, juist omdat ik zo lang al de pil geslikt heb.) Dus het kan wel degelijk gebeuren! Liefs, Chocoprinses
Ja, je kan er zwanger door raken, volgens mij is de kans wel een stuk kleiner..maar je weet, er is maar 1 zaadcel en 1 eitje voor nodig
me banner klopt niet die moet ik nog veranderen. het is niet echt een risico eerder een lang verhaal: ik was 10 wkn zwanger maar beebjes hart sopte met 8/9 wkn. ben 10 januari gecurreteerd nou wilden we even wachten maar zodat me lichaam even rust had en het voor onszelf een plekje konden geven. mijn cyclus duurde normaal 28 dgn dit was ook zo na de curretage ( moest de curretagedag als dag1 nemen van me gyn) en werd weer precies met 28 dgn ongesteld. alleen nu blijft hij 5 dgn weg en het lijkt me heel onwaarschijnlijk maar het spookt wel in me hoofd rond van : zou het toch? vandaar dat ik de dames hier (dus aan jullie) vraag herkent iemand dit? of wat zou dit kunnen zijn
Tja ik weet niet wat een curretage voor invloed kan hebben op je cyclus, dat zou je moeten vragen aan de gyn, of aan de verloskundige. Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben Alsnog trouwens veel sterkte met het verwerken van dat verlies
Als je nog even wilt wachten, dan kan je beter een condoom nemen, want van voor het zingen de kerk uit kan je wel degelijk zwanger worden!
Je lichaam kan van slag zijn na een miskraam en zeker na een curretage. Het hoeft dus echt niks te zijn. MAar wordt je niet ongesteld en ben je ook niet zwanger, dan zou ik er wel even naar laten kijken.
idd. ik denk dat ik gewoon deze week afwacht mocht het tot die tijd wegblijven, doe ik zondag nog een test. bijft die neg. bel ik de gyn. anders weet ik het ook niet maar dames bedankt voor jullie reacties ik hoop dat jullie allemaal een mooi gezond kindje in jullie armen mogen sluiten aan het eind van jullie zwangerschap gr. nisa
Oh sorry, waarom vraag je het dan? Het gebeurt! Veel sterkte met je verlies en succes met opnieuw zwanger worden!
IK ben door voorvocht zwanger geraakt. 1x een kleine aanraking en nu blijk ik ook nog PCO te hebben. Was dus echt een lucky shot (niet gepland trouwens). Helaas toen een miskraam gekregen. Mijn moeder is ook door voorvocht zwanger geraakt dus het kan zeker wel! Groetjes Ylona
Ik heb er geen ervaring mee en ken ook niemand die er ervaring mee heeft. Maar het kan altijd natuurlijk. heeft er ook mee te maken wanneer dat gebeurd en misschien ook wel hoe vruchtbaar je bent. Denk als je zwanger word door voorvocht dat je goed vruchbaar bent. Maar als je niet zwanger wil worden zou ik zeker concooms of de pil gebruiken en voorzichtig met voorvocht (weet niet waarom je de vraag stelt namelijk) je kan altijd zwanger worde natuurlijk, zje zou de eerste niet zijn.