Hallo allemaal, zijn er hier meiden die endo hebben en aan IVF doen? Heb een vraagje betreffende de periode na het terugplaatsen. Is het dan zo dat ze een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent na een week? Mocht dat dan niet zo zijn onderdrukken ze je dan weer snel met lucrin, zodat je niet ongesteld wordt? Heb dit een keer vernomen van een arts, maar lees hier verder niets over op internet! liefs amy
ik doe ook ivf met endo wij laten na de tp na 15-16 dagen bloed prikken en mocht ik niet zwanger zijn moet ik wachten op mijn ongi en ga dan aan de pil tot de volgende behandeling
Hoi Amy, ik heb ook endo en ga beginnen in januari aan mijn eerste poging dus ben benieuwet naar de anrwoorden ik vroeg het mezelf ook al af. Wanneer ga jij beginnen met ivf en zit je ook aan de lucrin net als ik. Ik heb 4 maanden lucrin gespoten. Groetjes Herma
wat grappig herma volgens mij heb ik op een ander forum ook vandaag weer op jou gereageerd? das wel heel toevallig! ivf komt bij mij na een sanerende buikoperatie, ben onder behandeling bij een endometriose-team. Dus ergens in mei volgend jaar denk ik dat ik IVF mag beginnen. amy
Hoi Amy zou kunnen ja, ik kijk ook wel eens op www.ivf-site.nl. Vind je ook veel info. dat wachten is echt om gek van te worden he wanneer je aan de beurt bent. Ik moet ook weer n maand langer wachten. Krijg nog een extra maand lucrin. Balen.
Hey herma, het is aan de ene kant balen maar je maakt wel meer kans uiteindelijk. Alle succesverhalen die ik lees, zijn allemaal vooraf gegaan met lucrin. Hoe rustiger hoe beter! amy