M'n moeder was bij de bevalling, m'n schoonouders waren ongeveer een uur na de bevalling in het ziekenhuis om hun eerste kleinkind te bewonderen. Tijdens het bezoekuur overdag zijn mijn ouders en schoonouders nog geweest en onze zussen met man. Verder niemand, geen behoefte aan, had in 48 uur, 4 uurtjes geslapen, dus was doodop.
ja hoor, mijn man mocht op alle tijden komen en gaan, bezoek moest op bezoektijden komen (nu had ik bij de 2e een eigen kamer en hoefde niemand zich eigenlijk aan de bezoektijden te houden)
Bevallen om 9.39 en om 12.30 naar huis. Was er eigenlijk al een uur klaar voor, maar schoot niet echt op allemaal in het ziekenhuis
Ik ben op vrijdagmiddag bevallen en mocht op maandagochtend weer naar huis. Ze vonden het verstandig dat ik nog even een paar daagjes bleef omdat ik nogal zwak was na de bevalling.
Bij de eerste had ik wat complicaties dus moest blijven.. Bij de tweede om 11.38 bevallen en mocht om 15.00 uur naar huis.
Bij de eerste beviel ik om 23:24 en mocht ik om 8:00 naar huis bij de 2e beviel ik om 00:29 en mocht ik om 02:00 weer naar huis.. xxx bloem
ik beviel om 20.10uur. mocht daarna gelijk naar huis, maar omdat ik dan de nacht geen kraamhulp zou hebben werd aangeraden in het zkh te blijven. dat heb ik gedaan. iedereen die ik op bezoek wilde hebben mocht langskomen, en ondanks dat het megadruk was mocht mijn man blijven slapen en hadden we met zijn drieen en kamer.
We mochten samen na 6 dagen na huis, kleine zag geel na de geboorte en ik had langdurige gebroken vliezen, had veel bloed verloren en placenta moest operatief verwijderd worden.
De kleine is om 7:22 geboren en om 12 uur was ik alweer thuis! In het ziekenhuis heb ik uitgebreid gedouched en een ontbijtje gegeten en toen waren we er wel klaar voor....