Borstvoedingsshirtjes

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mysteriousgirl1, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Ladies

Ik ben me aan het orienteren op borstvoedingsshirtjes.. Voor thuis boeit het me niet, maar in het openbaar is het toch handig als je op een makkelijke manier je boobs eruit kan wurmen.. Ik heb een flinke cup, F nu.

Hoe heb jij dat gedaan? Heb je allemaal nieuwe shirtjes gekocht na je bevalling hiervoor of heb je een ander handig truukje?

Uiteraard ga ik de shirtjes sowieso dragen in combi met een voedingsbh..

Ben benieuwd. :)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Das een goeie..ik lees even mee :)

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik voedde in m gewone shirts maar draag sowieso hemden dus geen blote buik ;)

Voor onderweg deed ik vaak een sjaal of een hydrofiel er over, als ze een paar maand zijn gaan ze ook om zich heen kijken ;)
    Werkt prima hoor hoef je niks speciaals voor te kopen.

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar borstvoedingshempjes aangeschaft, bij de Hema en H&M zijn ze betaalbaar.. Deze heb ik nu veel aan, vestje of jasje erover en voedingsbh eronder
    Vaak ook een wat ouder hempje die ik even onder mn borsten kan schuiven.
    Ik vind zelf voeden met mn shirt omhoog een gedoe, heb nog n grotere cupmaat dan dat jij hebt, heb t gevoel dat alles opgepropt zit als mn shirt omhoog zit. Zal ook schelen dat mn dochter niet altijd even goed kan aanhappen ivm mega toeschietreflex en dan moet ik mn borst ondersteunen.

5. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik heb geen voedingstops of iets. Ik vind ze vaak ontzetttend ruim bij de buik omdat het een combinatie van zwangerschapskleding is.
    Niets voor mij dus.
    Ik heb een heel elastisch hempje als eerste aan. Te koop bij o.a. de hema. Die dus erg gemakkelijk naar beneden kan. Ik doe mn voedingsbh los en trek mn shirt of ander top je wat eroverheen zit omhoog als mn meisje ervoor ligt. Zo kun je heel netjes voeden en het kost je geen nieuwe kleding.
    Ik heb overigens ook een grote cup, maat H.

6. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik heb m'n jongste dochter anderhalf bv gegeven.
    Wat "zolief" hierboven beschrijft dedain ook, is echt ideaal. Even thuis oefenen misschien maar het werkt supergoed.
    Ik vind bv-shirtjes 3x, te ruim bij buik. En mijn borsten/bh kwamen soms al wat door de labyrint-opening, terwijl het toch een goed merk was

7. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er 2 bij de H&M gekocht. Waren fijn vond ik en niet duur om het te proberen!

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks voor de tips tot nu toe ladies!!

Ik ga voorlopig nog even niets kopen heb ik besloten :)

9. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die voedingstruitjes niet zo fijn. Ze zitten vaak erg ruim om de buik en het is best een gedoe om je bh open te krijgen en je borst en soepel uit te halen. Ik vind het veel handiger om een hemdje aan te doen en een truitje. Hemdje beetje omlaag, bh open, baby ervoor en trui omhoog. Zo kan ik veel discreter voeden in het openbaar dan met die voedingsshirtjes. En bij die voedingsshirtjes gaat het ook allemaal zo lubberen als je een keer heb gevoed en alles opzij heb moeten doen.

Daarnaast vind ik ze vaak weinig modieus :)

10. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja met een dikke trui werkt dat overigens niet zo fijn, dan heb je zoveel stof in je nek zitten haha. Maar met dunne truitjes vind ik het wel fijn werken.

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier hetzelfde! (Met zelfs een cup I!) Ik gebruik mijn gewone shirts met rekbare (Hema) hempjes eronder.

Het is even oefenen, maar dat is het ook met die voedingsshirts... Zelf heb ik wel een voedingsshirt, maar dat vind ik veel onhandiger.

12. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H

Deel Deze Pagina