Ik ben 12 kg aangekomen, was er in een week weer af. Wel heb ik toch bredere heupen gekregen en een flubberbuik. Draag nog steeds positieleggings, heerlijke dingen. En broeken en rokken met hoge taille. Houd er ook rekening mee dat je borsten ook anders kunnen zijn, de mijne waren 2 weken erg groot terwijl ik geen borstvoeding gaf. Ik heb wel maat 44/46 maar dat had ik al.
Ik ben 11 kilo aangekomen maar dat was alleen maar buik en baby verder niks. Drie dagen na bevalling had ik mijn eigen spijkerbroek alweer aan, en paste prima maat 34-36. De kraamverzorgster geloofde haar ogen niet haha. Ze zei 'dat doen je er niet veel na' Ik heb geen borstvoeding gegegeven het was er gewoon weer snel af. Die spijkerbroek heb ik trouwens heel snel weer uitgedaan, het zat niet zo lekker ivm met de hechtingen.....dus die eerste week of. 1,5 week gewoon lekker in een losse broek rondgelopen.
Hier echt wel een paar maanden over gedaan. Ook zo'n 13 kg aangekomen tijdens de zwangerschap maar er bleef 5 kg plakken. Heb echt nog wel een heel tijdje zwangerschapsbroeken aangehad..
Ik was 18kilo gegroeid, maar kon 3 weken naar de bevalling op m'n skinny yeans na bijna al m'n normale kleding weer aan. 40 moet denk ik goed zijn.
Hier 20 aangekomen. Nu nog steeds niets op oude gewicht. Ben na drie maanden begonnen met afvallen maar moet er zelf 15 kilo afkrijgen. Ik moet nu nog 4 kilo maar pas nog steeds niet in oude broeken aangezien ik veel losse huid op de buik heb hangen Dit zal waarschijnlijk ook niet meer weg gaan dus ik zal nog meer af moeten vallen om weer in mijn eigen jeans te kunnen. Kortom mijn hele lichaam is totaal veranderd en waarschijnlijk blijvend. Maar daarentegen wel een pracht van een dochter