Hoe zit dit nou weer ?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by , Apr 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

17 maart was de eerste dag van me laatste ongi.. Nu ben ik donderdags begonnen met het slikken van de pil, maandags ben ik hem vergeten, heb hem dinsdag weer ingenomen ( dus 12 uur te laat ) Donderdags ben ik hem weer vergeten, heb hem in de avond laat ingenomen ( Dus 2 uur te laat ) Nu heb ik om de dag wel onveilig geklust. Heb sinds vorige week vrijdag getempt.
    Mijn temp is normaal tussen de 36.5 en 36.7!
    vrijdag 37.4
    zaterdag 37.3
    zondag 37.4
    maandag 37.1
    dinsdag 36.8
    vandaag 37.0!
    En sinds eergister ook witte afscheiding, gevoelige borsten, blauwe aders, en om het zo maar te zeggen zachte ongikrampjes.. Ow ja en het ene moment niet naar de wc kunnen en het andere moment diaree ! :(
    Heb ik dan een eisprong gehad, en was dinsdag een innestelingsdip?
    Snap der niks meer van !

2. Niet meer actief

Niemand ? :(

3. Niet meer actief

Helemaal niemand met ervaringen of iets anders .. ?

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik snap het niet echt ... Je wilt een kindje ( zo komt het over omdat je je temp. bij houd) En je slikt de pil?

Ik zou dan stoppen met de pil en wachten op je ongi en dan weer beginnen met de pil of stoppen... Ik ben voor mijn kinderwens zo enorm vaak de pil vergeten ook in de 1e weken dus wat dat betreft moest ik allang een kleine hebben ;)

5. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt.
    Je bent aan de pil maar je tempt. wel?
    Als het goed is heb je geen eisprong als je aan de pil bent dus heeft tempen ook niet zo veel nut.

Wanneer je de pil 2 uur later dan normaal slikt maakt het niets uit hoor.

6. Niet meer actief

Ben de pil 2 vergeten, ook een keer 12 uur te laat. Ben gaan tempen omdat ik een tip kreeg van iemand om dat te gaan doen. Als ik zwanger ben is het niet gepland maar wel welkom.

7. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk niet dat je zwanger bent, maar ben geen helderziende of iets dergelijks. Je moet even goed de gebruiksaanwijzing van je pil lezen, daar staat meestal in hoe veel tijdsverschil echt te laat is.

Het lijkt erop (aan je andere berichten te zien) dat je erg bezig bent met zwanger worden, hoop dat je vriend ook weet dat je de pil later ingenomen hebt.
    veel succes

8. Niet meer actief

Klopt. Ben er ook erg mee bezig. Komt met name door het vergeten. En heb de bijsluiter al gelezen. Wil alleen maar horen wat andere denken. Steun, weet ik veel..

9. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

sorry hoor maar in mijn ogen ben je gewoon nog een kind dat niet weet waar ze mee bezig is :rolleyes: en als je dat wel weet ben je erg dom bezig :)

10. Kleine

Kleine Actief lid

Dec 17, 2007
    194
    0
    0
    heey meis

ik begrijp het ook niet helemaal je heb een banner staan? maar je heb geen eisprong als je de pil slikt dus je banner kan nooit kloppen

als je echt een kindje wil en daar klaar voor bent zou ik goed met je vriend praten want ik zat in dezelde situatie als jou ik wou het ook heel graag terwijl ik nog aan de pil zat stiekem vergeten enzo maar dat is echt geen optie

sommige meiden hier komen gwn bot over maar dat is niet vekeerd bedoelt hoor, maar ze zeggen het omdat het verhaal niet echt klopt dat je ermee bezig bent terwijl je de pil slikt

ik wens je heel veel sucses

xx

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Op www.anticonceptievergeten.nl kun je kijken wat de gevolgen zijn als je een pil bent vergeten.

Het kan geen kwaad als je hem 2 uur later inneemt, dan heeft geen effect op er werking van de pil. Pas als je meer dan 12 uur te laat bent met het innemen van een pil, heb je een risico op zwanger te raken afhankelijk van het moment van de strip.

Ik denk dus dat je net op tijd was met het innemen van de vergeten pil.

Daarnaast, een eisprong is vaak rond de 14e dag van je cyclus. En een innesteling ongeveer 5 a 7 dagen later. Dus die temperatuursdaling zou wat dat betreft geen innestelingsdip zijn geweest, daar was het nog te vroeg voor.

12. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    maar dat is toch helemaal haar vraag niet?
    Ze heeft 2 keer haar pil te laat ingenomen en probeerd er een beetje achter te komen wat dat voor haar kan betekenen volgens mij, dat is toch niet dom?

13. Niet meer actief

Bedankt petra, dat is idd dat wat ik wil weten.
    En ben echt niet express me pil vergeten zoals sommige denken. Anders was ik allang wel gestopt. Zit nog in mijn opleiding van school, dus zou er nu niet voor kiezen, maar zoals ik al zei, als het komt is het okee. Want ik ben tegen abortus.
    En dat ik nog een kind ben Cindybaby, dat kun jij niet bepalen, jij ken mij helemaal niet. Ik vraag alleen maar wie mij kan helpen, ervaringen van anderen enz. Kwest me wat je tegen me zegt....

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    maar benje nu gestopt met de pil? heb je al een test gedaan...dan weet je het zeker!

en ik ben ook in 7 1/2 jaar de pil wel eens vergeten....maar al je hem maar in 12 tot 15 in neemt dan kan het geen kwaad....

Nou als je nog vragen hebt gewoon stellen...en niet op mensen reageren die toch niets toe te voegen hebben.

15. Niet meer actief

Nee ben niet gestopt, moet nog 1 week slikken, was de pillen in de eerste week vergeten.
    Bedankt voor je reactie. Doet me goed.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    maar als je een vermoede hebt dat je zwanger bent...dan moet je volgens mij stoppen met de pil...want dat is niet goed voor het vruchtje...en jij wordt gewoon eerder ongi....( als je ongi word dan)

Share This Page