Goedemorgen allemaal, gisteren is onze nachtmerrie begonnen... er was helemaal niks aan de hand, ik ga naar de wc en begin ineens bloed te verliezen. Direct de verloskundige gebeld, maar mag vrijdag pas komen voor een echo......dat is dan ineens zo ver weg. Heb ook buikpijn, nog niet zo erg als bij ongesteldheid en het voelt ook wel echt anders, het vloeien is inmiddels zo goed als weg. Maar ben elke keer bang dat het weer gaat beginnen. Ergens hoop ik zo dat het wegblijft en dat het gewoon niks was, maar mijn gevoel zegt me dat het voorbij is. Het maakt me zo enorm verdrietig en dan nog helemaal tot vrijdag wachten tot ik weet of alles goed zit, dat vind ik ergens heel moeilijk en aan de andere kant weet ik ook wel dat als er het mis, kan toch niemand meer wat voor me doen. Het is zo gek, voelde helemaal niks aankomen en maakte me ook gewoon totaal geen zorgen, we zaten echt gezellig op onze eigen roze/blauwe wolk en nu zijn we daar wel ineens heel hard van af getrapt. Wilde dit gewoon even delen....voel me zo alleen en weet niet waar ik met mijn gevoel heen moet. Liefs Froukje
o meid wat een angst heb je dan in je zitten he, maar nu ben je gewoon nog zwanger hoor, en tot dat het tegendeel bewezen wordt ben en blijf je zwanger. Vrijdag duurt nog heel lang, vind het jammer dat je er vandaag niet tussen gepland kon worden. Bloed betekent niet altijd dat het mis gaat, er zijn ook dames die bloed verliezen in het eerste stadia en toch gewoon een gezond kindje vast mogen houden na 9 maand voor de komende dagen toi toi en hopelijk zie ik hier goed nieuws liefs miriam
50% van de vrouwen die bloed verliezen raken hun kindje niet kwijt. Hopenlijk is dat bij jou ook het geval. Heel erg vervelend trouwens dat je nog tot vrijdag moet wachten. Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt, maar inderdaad moet je er toch wel rekening mee houden dat het voorbij is. Heel veel sterkte meis!
hoi muissie ik zit in hetzelfde schuitje een beetje. in de nacht van 10 op 11 mei veroor ik uit het niets ineens ontzettende veel bloed. omdat ik al bij een gynaecoloog loop mocht ik komen. ook ik dacht dat alles mis zou zijn. echter gelukkig was er niets aan de hand. kindje gezod en wel en nu weer... het bloeden was al 3 dagen gestopt zeg maar en sinds zondagavond / maandag donker bloedvrelies bruinig wat nu steeds weer iets meer helder wordt maar eigenlijk veel minder en alleen bij plassen en afvegen. ook hier dus wederom de angst. het hoeft dus iets te betekenen maar ook ik zit weer iin de zenuwen. heb vanmiddag 13.30 een afspraak bij de gynaecoloog je zou kunnen bellen naar de vk dat je je erge zorgen maakt en of je aub eerder mag komen. gr en succes xandra
hoi muissie, Wat vreslijk dat je last heb van bloedverlies, maar houd er rekening mee dat dit niet altijd een slecht teken hoeft te zijn he! De helft van alle vrouwen die bloedverlies hebben in het begin van hun zwangerschap, raken hun kindje niet kwijt! DEnk daar gewoon aan, mijn zus heeft het ook gehad, en die heeft nu een heel gezonde knul! Toch zal ik wel gaan kijken of je echt niet vandaag nog een echo kunt krijgen hoor! ZE moeten vast wel een gaatje voor je kunnen maken, ik kon ook gelijk terecht toen ik daar om vroeg! Heel veel sterkte, en ik hoop heel erg dat je je kindje nog gewoon bij je hebt!
hoi muissie wil je even een hart onder de riem steken. ik heb nu voor de 2e keer een bloeding. ook krampen etc. maar kom dus net terug van de gynaecoloog. er is niets aan de hand. het kindje vind het kennelijk leuk om me de stuipen op het lijf te jagen voor de 2e keer maar zit prima bewegend in de baarmoeder. een bloeding met krampen hoeft dus niet per definitie fout te zijn. het kan vele oorzaken hebben. ik dacht tot 2x toe dat het fute boel was maar alles zit nog prima dicht en wat de precieze reden is van de krampen en bloeding is niet altijd te zeggen. in mijn geval weten ze het ook niet precies. ik duim dus heel hard met je mee dat ook in jouw geval alles toch goed blijkt te zijn. misschien toch bellen voor eerdere afspraak? succes en houd ons even op de hoogte gr xandra
Daar ben ik weer. Heb vanmorgen de verloskundige weer gebeld, maar moet echt wachten tot vrijdag, gelukkig is deze dag al bijna voorbij. Durf het haast niet te zeggen, vandaag wat roze afscheiding verloren en verder eigenlijk niks, ook geen krampen. Maar ben zo bang dat als het zeg alles weer fout gaat.....wat kan een mens zich dan ineens zorgen maken. Hoop zo erg dat er vrijdag een hartje te zien is...maar ben ook zo bang dat er niks te zien is en die laatste gedachte maakt het gerustellend dat we nog even moeten wachten, dan kun je het moment des onheil nog even voor je uit schuiven. Vind het echt heel fijn om ook positieve ervaringen te horen, hoopt doet leven....probeer mezelf toch moed in te praten met dit soort gebeurtenissen. Besef me nu nog beter wat voor wonder het wel niet is, wat er nu ook gaat gebeuren, het is een voorrecht om zo`n mensje in je te mogen dragen, ookal is het nu nog zo weinig. Duim maar voor me, vind jullie berichten echt heel erg fijn. Liefs
IK DUIM HEEL HARD VOOR JE !ken het gevoel nu maar al te goed en al die onzekerheid. kop op deze dagen.. echt even wat afleiding zoeken.en voor a.s. vrijdag houd met beide uitslagen rekening en neem als het kan iemand met je mee. zowel de gersutstelling als eventuele tegenslagkunnen toch een behoorlijke emotie met zich meebrengen.ik was vandaag alleen gegaan maar wel met de afspraak dat mijn vriend direct zou komen als ik zou bellen dat het mis was. heb hem wel gebeld maar gelukkig dus met beter nieuws.als het niet te veel bloed was en je nog iet echt krampen hebt heb je best nog behoorlijke kans dat het meevalt en niet ernsig is hoor. houd het gewoon de komende dagen goed in de gaten zodat je duidelijk vrijdag kan vertellen hoe en wat.enne... blijf gewoon over je gevoel / onzekerheid praten hoor. niets is zo vervelend als het niet weten en moeten wachten en dan is van je afschrijven en praten wel zo prettig. ik had gisteravond ook wel even een huilbui en een dip voor het eerst moet ik zeggen. en dat terwijl mijn vriend aan het ovewerken was. dan is het fijn hier even van je af te schrijven.succes !
ik blijf ook voor je duimen meid, maar wat kruipt de tijd dan he voor je, probeer je gedachten ergens anders op te storten en echt het gaat ook vaak goed hoor ondanks bloed. het is niet altijd mis. knuf miriam hopen dat het snel vrijdag is voor je knuf
Hey muissie (ook een toekomstige januari 2009 mama!) Ik wil je ook héél veel sterkte wensen en mn duimen draaien op volle toeren voor morgen hoor! Je heb maar even bloed verloren en geen heftige krampen? Da's meestal een goed teken meid! Hopelijk zie je morgen een mooi 'wormpje' met een super goed kloppend hartje! Ik duim voor je!
Bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende woorden. Hier was alles vandaag rustig, nu lekker slapen en morgenochtend godzijdank om 08:30 het verlossende moment! Kijk er naar uit en zie er tegenop. Maar heb de hele avond met mijn mannetje op de bank gelegen en wat er ook morgen gaat gebeuren, we hebben elkaar en als het negatief is slaan we ons er ook doorheen. Het is echt een heel intiem moment morgen.... Ik ga nu naar bed, hoop dat ik een beetje slaap... Tot morgen allemaal
Godzijdank hebben we vanmorgen een ontzettend mooi hartje zien kloppen, en het is werkelijk onbeschrijfelijk wat dat met je doet! We zijn zo ontzettend opgelucht, echt tranen van geluk hier..... Liefs
Gelukkig maar meid. Ik had het laatst ook, alleen ik had geen kramp of zo. Ik kon gelukkig dezelfde dag nog naar de dokter (zwangerschap is zijn hobby). Er was ook niets aan het handje, maar ik weet hoe je je gevoeld moet hebben. Heel veel geluk en geniet ervan
hoi muissie, fijn dat alles goed is. lekker genieten verder hoor. hier nog steeds wel bloedverlies en krampen bij mij. de oorzaak is niet bekend maar niets wat ernstig is voor het kind in ieder geval gelukkig. dus ook ik neem nu alles maar even voor lief, even rustiger aan en blijf positief hoor... en gewoon tegen je kleintje zeggen dat ie je niet meer zo moet laten schrikken haha.... zo van blijf maar lekker nog even zitten. gr xandra