hoi dames hier nu 11 maanden geleden dat we te horen kregen dat het hartje van ons kindje was gestopt ik was 10 w zwanger. zoals jullie zien is mijn cyclus onregelmatig hoe lang duurde het bij jullie voor je weer zwanger werd. liefs
He, wat vervelend dat je dit topic moet openen. Ik had je zo graag een zwangerschap gegund! Ik werd direct zwanger na mijn miskraam ( +curretage+ontsteking), 52 dagen later. Maar ik heb een heel regelmatige cyclus en verder geen vruchtbaarheidsproblemen voor zover ik weet. Helaas is er zo weinig wat je kunt doen om een zwangerschap te beinvloeden Misschien ovulatietesten of teunisbloemolie? Ik slikte teunisbloem om PMS klachten een beetje in de hand te houden, en het gaf mij een mooie cyclus). En verder is het het lot wat ons zo op de proef stelt.......
wat naar dat je nog niet zwanger bent Bij mij duurde het een jaar voor ik zwanger was na mijn curettage.
Ik heb ooit een curetage gehad op 9 december en de maand erop halverwege januari het blijde nieuws dat ik terug zwanger was van ons Brentje die ondertussen 2 jaar is nu heb ik een miskraam gehad net 4 weekjes geleden en ben een beetje oude bloed verloren hoop dat ik terug zwanger ben he dus je ziet het kan allemaal
Jeetje ook al een miskraam, ik ben in juni gecurreteerd ook hier nog niet zwanger, voor zover ik weet. Wanhoop slaat hier al toe, dus kan me voorstellen hoe jij je voelt. Knufffff, hoop dat je snel zwanger bent...! Wat houd dat teunisbloem in zouzograarg? Ovulatietesten gebruik ik nu, maar word daar ook niet echt wijzer van. Sterkte dames
Bij mij duurde het ook zo'n 7 maanden voordat ik terug zwanger was. En dat met een zwaar onregelmatige cyclus na de curretage... Ik begon er ook vrij simpel van te worden,toen het ineens raak was! Ik vrees dat je gewoon 'geluk' moet hebben... Sterkte en succes.