Hoe lang na de bevalling voor t eerst ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dolce1983, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Hoe lang duurde het voordat jullie ongesteld werden?

Ik denk dat ik nu alweer ongesteld ben, maar t lijkt me zo snel, na 4 weken.

Ik heb 13 dagen borstvoeding gegeven en moest toen parlodel slikken om mijn bv te stoppen. Had overproductie en mijn zoon groeide niet op mijn melk.
    Ben na 2,5 week heftig bloeden, gaan vloeien en toen 5 dagen niet en nu dus migraine en helder rood bloedverles met krampjes, lijkt wel mijn menstruatie.

Baal wel een beetje, had graag nog wat maandjes gewacht!

Gr. Dolce

2. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Bij mij was t ook al weer erg snel aan de gang, ben nu al voor de 2e keer ongi. Ik heb ca 2 wkeen gevloeid, 2 weken later ongi en nu alweer ongi. Of het normaal is weet ik niet.. Ik heb niet genoeg melk ben nu aan t afbouwen.. Mss dat het daarmee te maken heb dat t zo snel is?

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik werd na precies 11 weken ongesteld. Zonder borstvoeding...

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb ongeveer een maand gevloeit na de bevalling en daarna een maand later ongesteld geworden.

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Bij mijn eerste heb ik 3 week gevloeid en daarna na 7 maanden weer ongesteld. Bij de 2de 3 weken gevloeid en daarna na 4 maanden weer ongesteld. an mij had het best nog wat langer weg mogen blijven!

groetjes Ylona

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb 3 weken borstvoeding gegeven en precies 6weken na de bevalling was ik weer ongesteld..
    Inmiddels de 2e menstruatie ook al gehad en 1deze dagen al de 3de!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb een week of 4 gevloeid. Menstruatie nog steeds niet. Maar ben sinds een paar wkn de bv aan het afbouwen en ik werd voor mijn zwangerschap ook niet ongesteld. Dus ik ben geen goed referentiekader! :)

8. Devero

Devero Actief lid

5 dec 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik dacht na 6 weken (met borstvoeding) weer ongesteld te zijn, maar het was heel licht en kort dus volgens de gynaecoloog kon dat geen menstruatie zijn (want, zei hij: die zijn heel heftig na een bevalling) Hoorde nog bij het normale vloeien volgens hem. Exact 28 dagen later 'vloeide' ik op dezelfde manier, weer licht en kort maar wel precies volgens de cyclus die ik altijd heb gehad. Dus ja...

9. wolkje01

wolkje01 Nieuw lid

25 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik werd voor de eerste keer na mn bevalling, pas na 6 maanden ongesteld. Daarna een cyclus van 46 dagen, nu zit ik na die menstruatie vandaag alweer op dag 53. Nog steeds heel erg onregelmatig dus. Heb voor de zekerheid wel een test gedaan maar negatief.

Groetjes

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben vorige week weer ongesteld geworden (was precies zo bij mijn eerste kindje)....ik ben een dag eerder bevallen dan jou...
    Maar goed ik baal er ook van, aangezien mijn menstruaties na de bevalling altijd behoorlijk hevig zijn.

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ben nog niet ongesteld geworden, maar na mijn vorige bevalling werd ik een half jaar lang ook niet ongesteld in de stopweek van de pil en bleek ik wat verklevingen te hebben. Ik vraag me nu dus af wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten voor ik weer aan de bel zou moeten trekken (dit keer bewust geen pil gestart om het natuurlijk beloop af te wachten, maar ben dat gehannes met condooms wel zat!). Nu lees ik hier dus een paar meiden waarbij het maanden duurde voordat ze weer ongesteld werden (Ylona en Wolkje) Gaven jullie BV?
    Heb het mijn gyn gevraagd en die zei dat ze het onderhand wel had verwacht, maar ik begrijp dat er meer meiden zijn waarbij het ook zonder BV langer duurde?

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Eerste keer 5 weken na de bevalling met bv
    Deze keer ook ongeveer 5,5 week erna met bv, heb al en ei gehad.

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    bij mijn eerste werd ik het na 6 weken weer, met volledige bv.

nu geef ik weer volledig bv..zoon is 9 weken oud en ik ben nog niet ongi geweest.
    oke het kan natuurlijk.... maarrrrr we hebben in week 4 na de bevalling onveilig gevreeen.
    Ja stom, ik weet het.

Sinds enkele dagen heb ik wel erg last van mijn onderrug (zoals bij ongi) + soms ineens menstruatie achtige krampen. Maar weet niet of dit een naderende ongi is of ontzwangeringskwalen! Maar absoluut geen bloed te bekennen..

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik bij de eerste in principe na 6 maanden weer, maar toen was ik meteen zwanger. En nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, Isabelle is bijna 1 jaar.

Ik zou het juist fijn vinden als het weer een keer begint ;). Nu denk ik bij elk krampje dat het eraan zit te komen, maar voor 'tzelfde geld duurt 't nog een jaar.

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik ben gisteren ongi geworden.. 4 weken na de bevalling
    heb 1 goede week goed gebloed na de bevalling en 3 weken daarna heeeeeel lichtjes.... nu heb ik opeens weer heel helder bloed net als ongi... dus ik denk dat het nu al zover is.. (echt shit want we gaan morgen na de efteling,. lekker handig hé lol)

16. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    6,5 maand na bevalling. Het "grappige" is dat ik Clomid heb moeten slikken om zwanger te worden omdat ik helemaal niet ongesteld werd. Nu dus blijkbaar wel! Hopen maar dat het zo blijft.

Deel Deze Pagina