Ik heb al sinds ik wakker ben kramp in mijn kuit en nu doet het gewoon echt pijn en kan ik er bijna niet op lopen. Het straalt door heel mijn been heen. Probeer telkens de zere plek te masseren maar dat helpt niet. Iemand nog tipss? Zal het helpen als ik nu nog een magnesium tablet inneem?
Ik had dat vorige zwangerschap ook en nu in het begin van deze zwangerschap. Magnesium tabletten genomen,been omhoog op een kussen en meer water gedronken en nu is het over. Ik ben nu 8 weken zwanger en had last toen ik 6 weken was.
Zorgen dat je genoeg drinkt, dus veel water. Ik had er ook last van in mijn zwangerschap. En niet teveel overbelasten.
Ik drink genoeg dus dat is het niet. Het lijkt al wel een beetje af te zwakken, in ieder geval als ik zit. Maar zodra ik loop is het echt erg pijnlijk. Bedankt in ieder geval voor de tips!
Lopen, en dan met name de beweging waar je tenen naar boven wijzen. Het is even rot, maar bij mij verhelpt dat de kuitkramp meteen. Ik heb daarna soms nog wel wat napijn.
He getsie! Ik heb ook vaak krampen, maar meer oncomfortabel. Niet pijnlijk. Ik neem op aanraden van de fysiotherapeut elke dag twee glazen isotone drank. Momenteel die blauwe flesjes vd Albert Heijn. (Moet eigenlijk poeder bestellen... Is veel voordeliger). En neem elke dag voor het slapen gaan twee magnesium nacht tabletten van Kruidvat. Mij helpt dat echt tegen de kramp. Ik heb het idee dat beide dingen ook snel inwerken.
Gisteravond heb ik het nog een keer gehad toen ik uit de bank kwam en vanmorgen toen ik uit bed stapte weer. Langzaam ging het wel over maar wel vervelend dat het telkens terug komt.
Per direct je tenen naar je toe trekken! Dat voorkomt bij mij dat het erger wordt! Verder een magnesium voetenbadje en magnesium spray