@moray, oh wat spannend! Jij weet nu al meer, ik duim voor je dat het goed nieuws is en dat het bloedprikken goed resultaat oplevert en dat je een mooie embryo krijgt teruggeplaatst vandaag! Ik hoop later op de dag heel goed nieuws van je te lezen! Als wij vandaag voor 12.00 uur niets horen zijn er embryo's ontstaan geschikt voor tp, daar ga ik wel vanuit met 20 follikels, maar ben toch blij als het 12.00 uur is! Dan morgenochtend de echo afwachten en ook naar ander ziekenhuis voor tp. Geen probleem van je vraag! Wij waren al 1 jaar bezig om zwanger te worden toen we naar de huisarts gingen, het eerste onderzoek was het zaad van mijn vriend en dit bleek van slechte kwaliteit. In eerste instantie was er nog sprake van IUI maar na verder onderzoek naar de overlevingskans bleek dat het zaad hier niet geschikt voor was en hebben we te horen gekregen dat het ICSI werd. Hierna hebben we een 4 maanden gewacht op de uitslag van zijn bloed qua erfelijke afwijkingen (dna en chromosonen onderzoek) die waren er gelukkig niet. Dit is bij ICSI standaard vanwege het verhoogd risico van het overdragen van erfelijke afwijkingen. Bij mij verder niets onderzocht, regelmatige cycles, eisprong aangetoond in bloed en qua leeftijd gunstig. En nu is het eindelijk zover! En wat is jullie verhaal? @lauwtje, wat balen meis! Geen tp, en wat gaan ze nu met de embryo's doen, zijn er wel invrieswaardige ontstaan? Waar had je allemaal last van door de overstimulatie? Hoorde je dit pas op de dag van de tp of wist je dit na de punctie al? heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag, lijkt me zwaar kl*te na al dat spuiten en de punctie achter de rug te hebben.
Blondje...nou hier goed nieuws hoor ben net terug van het ziekenhuis en ik heb een TP gehad!! van de 17 follikels waren er 11 bevrucht..we krijgen binnen 2 weken bericht of er nog een aantal geschikt waren voor het invriezen.. Bloedonderzoek van op zich in orde, maar ik heb wel een onsteking in mijn eierstok waar ze die cyste hebben weg gehaald, dus ik moet doorgaan met de antibiotica en verder wel alert blijven op gewichtstoename, misselijkheid ect ivm overstimulatie. En weet jij al meer?? geen telefoontje gehad hoop ik? Even ons verhaal, wij zijn in sept.2007 begonnen met proberen..en ik raakte in feb.2008 zwanger dus vrij vlot, alleen was dit maar van korte duur omdat ik al vrij snel buikpijn en bloedverlies kreeg. In het ziekenhuis kwamen ze erachter dat ik een bbz had, en ik moest met spoed geopereerd worden, mijn eileider konden ze niet meer redden. Vervolgens moest ik eerst het verdriet verwerken en in juli 2008 zijn we weer verder gaan proberen. Na een jaar zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat ik niet zwanger raakte en hebben allerlei onderzoeken gehad en zijn we met IUI begonnen. Daar heb ik er 8 van gehad zonder resultaat, vandaar dat we nu met IVF bezig zijn.. Ze weten nog steeds niet waar het aan ligt alles is in orde, misschien dat wel het missen van 1 eileider een rol speelt. Ik ben echt nieuwschierig hoe het er nu bij jou voor staat!
Joehoe moray wat een goed nieuws! Ben echt heel blij voor je! En wat goed zeg, 11 bevruchtingen van de 17 eitjes, top! En hoe was de tp, wel een bijzonder moment lijkt me? En hoe voel je je nu, nog buikpijn? Echt topnieuws! Nee geen telefoonthe vandaag dus dat is ook goed nieuws, nu hopen dat de echo morgenochtend goed is. Heb nog wel buikpijn maar geen gewichtstoename en heb veel gerust en gedronken, dus hopelijk komt het goed! So, hoop morgen net zulk bericht als jij te krijgen! Wat vervelend zeg dat je een bbz hebt gehad, vast een moeilijke tijd geweest, eerst de blijdschap en dan de teleurstelling en lichamelijk zal zo;n operatie ook geen pretje zijn. En 8x IUI gaat je vast ook niet in de koude kleren zitten, is toch 8x weer hoop lijkt me. Het is te hopen dat het dit keer goed komt voor jullie! Ik duim voor je dat de emmy zich goed thuisvoelt bij jou en mooi innestelt en groeit!
Blondje. ja goed he ik was echt verbaasd! toch een teken dat dat allemaal in orde is De TP is echt bijzonder, ik kon alles goed volgen via de echo en het is gelukkig helemaal pijnloos! Nu komen de spannende wachtweken.....pfft. Maar ik hoop op goed nieuws voor jou morgen, ik ga voor je duimen! laat me maar wat weten ok?
moray, ik zal voor je duimen dat het blijft zitten! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is dat er van de 16 goede eitjes 15 embryo's zijn ontstaan. Het slechte nieuws is dat ik i.v.m. overstimulatie geen tp krijg, en dat ik vanmiddag moet worden opgenomen in het zh omdat mijn bloed te dik is, aan het infuus en goed in de gaten worden gehouden. Zwaar balen dus! Hopelijk blijven er genoeg embryo's goed genoeg om in te vriezen, dit horen we na het weekend. Succes met de wachtweken!
Jeetje blondje, voor jou ook geen tp. Een opname in het ziekenhuis zelfs? Dat is niet mis! Hoop dat je gauw weer opknapt, sterkte meid!
Dames, Bedankt voor jullie berichtjes, ik na een klein weekje zh gelukkig sinds vanmiddag weer thuis! Moet nog wel volledige rust houden, mag naar boven om te slapen en dan houdt t weer op. In ieder geval tot donderdag, dan weer een echo. Maandag een echo gehad en er zit nog steeds veel vocht in mijn eierstok en buikholte, mijn bloedwaarde is wel weer goed, heb ook 3 liter vocht per dag gehad via infuus. Doordat het vocht door de eierstok uit mijn boed is ontrrokken was dit dikker geworden, dit is gevaarlijk voor de werking van de organen. Heb me verder gelukkig helemaal niet ziek gevoeld alleen moe! En ze hebben erg goed voor me gezorgd daar. Het goede nieuws is van de 15 embryo's zijn er 11 invrieswaardig! De artsen zeggen dat het allemaal iets te goed is gegaan, 20 folikels is wel erg veel aan 1 eierstok. Ze hebben in ieder geval goede hoop. Voor de volgende tp moet eerst al het vocht uit mijn buik zijn en ik weer helemaal zijn opgeknapt. Geduld is een schone zaak en wordt beloond zullen we maar zeggen, wordt 2011 ben ik bang... Groetjes Blondje