hoi meiden mijn man heeft in maart zijn sterlistaie terug laten draaien 6 weken laten moest hij zijn zaad in leveren om te kijken of het goed was hij had der toen genoeg maar erg traag 2weken geleden weer zaad in moeten leveren en gister te horen gekregen dat er heel weinig in zit voor zwangerschap of ivf uroloog heeft ons door gestuurd naar erasmus in rotterdam voor nog een operatie maar vraag me af of dit werk zijn er geen andere manieren om tog in verwachting te raken ik hoop dat jullie adviezen voor mij hebben liefs esmeralda
Hoi Esmeralda, Hier dezelfde situatie... Hersteloperatie gehad maar niet voldoende geslaagd. In het begin te weinig zaad, maar later zelfs niks meer. De boel is weer dicht gegroeid. Wij zijn toen ook nog op gesprek geweest in Rotterdam, maar die arts was heel negatief. Mocht je nog een hersteloperatie willen voor je man, dan zou ik Dr. Petsch in Dusseldorf aan willen raden: German Andrology & Urology Center Mocht je op een andere manier zwanger willen raken, dan kom je op de TESE uit; de zaadcellen worden dan operatief uit de bal gehaald. Dit hebben wij uiteindelijk laten doen. Nadeel is wel dat jij dan IVF/ICSI krijgt. Bij ons was dit achteraf toch ook nodig, omdat ik ook nog eens een probleem heb. Ook voor dit traject raad ik je Dusseldorf aan: IVF Düsseldorf | IVF, kinderwens, Düsseldorf, Duesseldorf, voortplantingsgeneeskunde, onvruchtbaarheid, kinderloos, inseminatie, kunstmatige bevruchting, ICSI, TESE, Nord-Rhein Westfalen, onvruchtbaar, hormoon, gynaecologie, donor, genetisch onderzoe Gent is trouwens ook een goede optie (UZ Gent). Mocht je nog iets willen weten, dan vraag het maar! Succes!
hoi kiekske wat balen dat bij jullie ook de operatie niet is gelukt was een een klote nieuws om het gister zo te horen ze vroeg aan mij man ja 2e operatie en mijn man zei gelijk ja ik had niet echt de tijd om alles op te slaan wat de uroloog vertelde vind het ook erg moeilijk voor mijn man om weer een operatie te onder gaan en als het dan weer niet goed is dan baal je enorm heb al over veel dingen gelezen hier op het form over icsi dat lijkt me ook geen gemakkelijk projekt ik hebh zelf niet zoveel met ziekenhuizen in duitsland mijn zwager heeft in april daar in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking en deze man mag blij wezen dat hij nog leeft want na een bacterie van het ziekenhuis is bij mijn zwanger al zijn organe stop gelegt en heeft hij enkele weken in coma gelegen en der gelukkig levend uit gekomen ik hoop natuurlijk dat er nog een klein beetje hoop besta dat de operatie helpt en anders mischien tog icsi kan krijgen super bedankt voor je reaktie xxx